Petició de volant o certificat d'empadronament col·lectiu
Document de l'Ajuntament que informa del domicili d'una persona i de les persones amb les que conviu, tal com consten inscrites en el padró municipal d'habitants en el moment de fer el tràmit.
El document especifica les dades de les persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consta en el moment de fer el tràmit en les dades del padró municipal d'habitants.
Qui ho pot sol·licitar?
Pot demanar-ho qualsevol persona habitant de les que apareguin inscrites, aportant la seva documentació identificativa.
Podrà demanar-ho una tercera persona aportant autorització d’una de les persones inscrites, juntament amb la seva documentació identificativa original i la documentació identificativa original de la persona que ho autoritza.
Per demanar el certificat d’una persona menor, caldrà presentar també l'original del llibre de família o certificat de naixement.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment de l’any.
Termini de tramitació
Un cop verificada la documentació (identificació/document d'autorització/representació) el document s'expedeix en un termini no superior a dos dies laborables.
Cost de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït.
On es pot fer el tràmit?
Presencialment, al Departament d'Atenció Ciutadania de l'Ajuntament, en horari d'atenció al públic:
Matins de dilluns a divendres de 9:00h a 14:00h
Tarde de dimarts i dimecres de 16:30h a 19:00h
* durant els mesos de juliol i agost només en les tardes de dimecres de 16:30h a 19:00h
Telf. 937700325
De forma electrònica. podeu iniciar la tramitació telemàtica clicant aquí
Requisits i Documentació requerida
Requisits i Documentació requerida
Acreditació d’identitat:
- Document d'identitat original de la persona sol·licitant: DNI, targeta d'identitat d'estranger (NIE) o passaport. Les persones de la Unió Europea presentaran el document d'identitat del seu país i el certificat d'Inscripció en el Registre Central d'Estrangers, si el tenen
- Document original de denúncia per pèrdua del document d'identitat, acompanyat de la sol·licitud de renovació o cita prèvia dels DNI espanyols -documentat-, juntament amb un document que n'acrediti la identitat.
- En el cas de documentació de persones menors s’ha d’aportar el llibre de família o el certificat de naixement original.
Autorització:
- Autorització original signada per la persona/es interessada/es i per la persona autoritzada per fer el tràmit, acompanyada del document personal d'identitat (DNI, NIE o passaport) de les persones interessats (les persones de la Unió Europea presentaran el document d'identitat del seu país i el certificat d'inscripció en el Registre Central d'Estrangers, si el tenen), i si escau el llibre de família o el certificat de naixement original.
- Per a l’expedició de certificats de convivència, cal disposar del consentiment de les persones interessades per a la cessió de dades personals; si no, es farà constar únicament el nombre de persones inscrites. Cal acompanyar el consentiment amb el document personal d'identitat (DNI, NIE o passaport) de les persones interessades (les persones de la Unió Europea presentaran el document d'identitat del seu país i el certificat d'inscripció en el Registre Central d'Estrangers, si el tenen), i si escau, el llibre de família o el certificat de naixement original.
En cas de dubte, pot fer una consulta prèvia trucant al telèfon 937700325.
Unitat tramitadora
Servei d'Atenció a la Ciutadania
Vigència
El document tindrà una vigència de tres mesos.
Normativa aplicable
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
Llei 39/2015 , d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
Tràmits relacionats
- Baixa al padró municipal d'habitants
- Sol·licitud de la renovació d'inscripció padronal dels estrangers no comunitaris sense permís de residència permanent (ENCSARP)
- Confirmació de residència per a estrangers comunitaris i assimilats així com per a estrangers amb residència permanent (No ENCSARP)
- Alta per naixement al padró municipal d'habitants
- Canvi de Domicili al Padró Municipal d'Habitants
- Alta al padró municipal d'habitants