DIMARTS, 19/03/2024 | 11:39 h

Medi Ambient > SERVEIS - MEDI AMBIENT - PLANS D'ACCIÓ PER A L'ENERGIA SOSTENIBLE

• PAES

Compromesos en la reducció de gasos d'efecte hivernacle

Fruit dels compromisos adquirits en adherir-se al Pacte d'Alcaldes i Alcaldesses, la regidoria de Medi Ambient d'Abrera assumeix com a propis els objectius del denominat Pla d'Acció per a l'Energia Sostenible (PAES). Aquest plans proposen les actuacions necessàries en matèria d'energia, mobilitat, residus i aigua, per assolir els compromisos de reducció de gasos d'efecte hivernacle.

Objectius del PAES

• Aconseguir una reducció d'emissions superior al 20% per a l'any 2020. L'any base  establert per la Diputació de Barcelona és el 2005.

• Per assolir l'objectiu calen propostes d'estalvi i eficiència energètiques, de producció de renovables, de millora en la gestió de residus i de l'aigua.

Lluís Companys, 8

T. 93 770 09 81

SERVEIS > Medi Ambient > Plans d'Acció per a l'Energia Sostenible (PAES)