DIMARTS, 19/03/2024 | 09:39 h

Igualtat, Feminisme i LGTBI > SERVEIS IGUALTAT - SERVEIS D'ATENCIÓ DONES I LGTBI

• Abrera diu Prou a les violències masclistes

Serveis - Atenció a les dones i col·lectiu LGTBI

Serveis d'atenció a les dones i el col·lectiu LGTBI

Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD)
Servei que ofereix informació, assessorament, primera atenció i acompanyament, si escau, amb relació a l’exercici dels drets de les dones i llurs fills i filles en tots els àmbits relacionats amb la seva vida laboral, social, personal i familiar, amb especial atenció a les dones que pateixen situació de violència masclista.

S’ofereix atenció psicològica a les dones que presenten situacions de necessitat o crisi derivades de la seva condició de dona, especialment les que pateixen o han patit violència masclista. Aquesta atenció psicològica l'ofereix una psicòloga especialitzada en gènere i violències masclistes, de forma confidencial i sense cost.

S’ofereix també, un servei d’assessorament jurídic que proporciona una atenció presencial de qualsevol dona que tingui una consulta en matèria d'igualtat d'oportunitats i/o que necessitin assessorament sobre qualsevol circumstància de les situacions específiques que afecten a les dones, tant en l'àmbit administratiu, civil o penal: separacions i/o divorcis, incompliment de sentència, custòdia de fills o filles, processos penals per violència de gènere, entre d'altres. Aquest assessorament jurídic l'ofereix una advocada de forma confidencial i sense cost.

Per més informació o demanar cita: T. 935 572 420

Servei d’Intervenció Especialitzada (SIE)

Servei que ofereix informació i atenció integral a les dones que han patit o pateixen processos de violència masclista i acompanyament en el seu procés de recuperació, així com pels seus fills i filles a càrrec, potenciant els programes específics i integrals de prevenció, assistència i reparación tot adequant el model d'intervenció social, legal i terapèutic al procés de les dones que han patit o pateixen violència masclista.

SIE Sant Feliu de Llobregat

c/Joana Raspall 38-40

siebll.tsf@gencat.cat

SIE Sant Boi de Llobregat

c/ Francesc Macià, 99-101

Servei d’Atenció Integral (SAI)

El Servei d'Atenció Integral Baix Llobregat és un servei adreçat principalment a les persones LGBTI dels municipis de menys de 20.000 habitants de la comarca del Baix Llobregat. És un servei de proximitat on es poden adreçar qüestions sobre diversitat sexual, orientació sexual i identitat o expressió de gènere. Ofereix una atenció integral a les persones LGBTI donant suport específic per presentar incidències i denúncies per discriminació per raó d'orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere i per realitzar determinats tràmits.

Contacte:

Tel. 93 685 24 00.

sai@elbaixllobregat.cat

Guia de recursos LGTBI https://www.elbaixllobregat.cat/lgtb/guialgtbi

SERVEIS > Igualtat, Feminisme i LGTBI > Serveis d'atenció a les dones i col·lectiu LGTBI