DIMARTS, 19/03/2024 | 08:28 h

Pressupostos Participatius > Pressupostos participatius 2018 > ABRERA PARTICIPA 2018 - PROJECTES GUANYADORS

• Abrera Participa

Projectes guanyadors dels Pressupostos Participatius 2018

La millora del pati de l'Escola Francesc Platón i Sartí (proposta número 5) va ser la iniciativa més votada, amb 328 vots. La participació en aquest primer procés participatiu va estar molt per sobre de la mitja dels processos realitzats en altres municipis.

El segon projecte més votat va ser el número 2, centrat en la millora de la vorera de l'avinguda de la Generalitat d'accés al Rebato, amb 224 vots. I el tercer projecte escollit va ser el número 9, dedicat a la millora del pati de l'Escola Josefina Ibáñez, amb 176 vots.

Els projectes guanyadors, per ordre de votació, presenten les següents millores:

1. Proposta número 5
Millora del pati de l'Escola Francesc Platón i Sartí. 40.000 €

La millora ha consistit en la col·locació de tendals als patis i la construcció d’un porxo a la sortida de Primària.

Aquesta actuació ha permès disposar d’espais d’ombra als patis per als alumnes i oferir un lloc de protecció davant la pluja a alumnes i pares.

2. Proposta número 2
Millora de la vorera de l'avinguda de la Generalitat d'accés al Rebato. 40.000 €

Millora a l’encreuament de la vorera de l’Av. de la Generalitat amb la sortida de la C-55, venint d’Olesa de Montserrat. Consistirà en la creació de voreres més amples i lliures d’obstacles donant prioritat als vianants davant dels vehicles.

3. Proposta número 9
Millora del pati de l’escola Josefina Ibáñez. 40.000 €

La millora ha consistit en la instal·lació de tendals i ombres als patis de Primària i Infantil. L'actuació permet l'ampliació dels espais d'ombra per als alumnes.

Abrera [participa] > Pressupostos Participatius > Pressupostos participatius 2018 > Pressupostos Participatius 2018 Projectes guanyadors