DIMECRES, 15/05/2024 | 08:25 h
  • Assessorem i informem les empreses d'Abrera en l’elaboració dels seus plans d’igualtat

+ 1

28/7/2023

La igualtat és cosa de totes i tots! Des del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera us podem assessorar i informar en l’elaboració del pla d’igualtat per a la vostra empresa. No ho dubteu i contacteu amb nosaltres, al telèfon T.93 770 01 02 i al correu electrònic promocioeconomica@abrera.cat.

Els plans d'igualtat són l’instrument per assolir la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes i eliminar la discriminació per raó de sexe a les empreses i organitzacions. Constitueixen un conjunt ordenat de mesures, adoptades després de fer una diagnosi de situació. Han de fixar els objectius a assolir, les estratègies i les pràctiques que s'han d'adoptar per a la seva consecució, així com l'establiment de sistemes eficaços de seguiment i avaluació dels objectius fixats.

El Reial Decret-Llei 6/2019 d’1 de març de mesures urgents per a la garantia de la igualtat de tracte i d’oportunitats entre dones i homes en el treball i l’ocupació i a partir del 7 de març de 2020, les empreses de 50 o més persones treballadores estan obligades a tenir el seu pla d’igualtat aprovat i inscrit en el Registre i dipòsit de convenis col·lectius de treball i plans d’igualtat (REGCON).

• Podeu veure el vídeo elaborat des del departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera, sobre el servei d'assessorament i informació a les empreses del nostre municipi en l’elaboració dels seus plans d’igualtat, al final d'aquesta pàgina i fent clic aquí!

Contacteu amb el Departament de Promoció Econòmica d'Abrera!

Per a més informació i assessorament, podeu adreçar-vos directament al Departament de Promoció Econòmica en el nostre horari d’atenció a la ciutadania, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres 16.30 h a 19 h, a través dels següents canals:

• Presencialment, a la primera planta del Mercat Municipal (C. de Martorell, 20)
  • Trucant al T. 93 770 01 02
  • Per correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

Mercat Municipal

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Vídeo: Assessorem i informem les empreses d'Abrera en l’elaboració dels seus plans d’igualtat