Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIUMENGE, 07/12/2025 | 20:22 h

TRÀMITS

En aquest apartat trobareu els tràmits que l'Ajuntament d'Abrera ofereix a la ciutadania, les empreses i les entitats amb l'objectiu de donar a conèixer tota la informació sobre els requisits necessaris, models d'instància, terminis, i fins i tot la possibilitat de fer-ne la tramitació on-line. 

                        Ordinador     Consulta el catàleg de tràmits 

                                     

                    Endesa treballa en la reparació d'una avaria en una línia de mitja tensió, que ha provocat els recents talls de llum a Abrera    Utilitza el cercador de tràmits               


 

Necessites ajuda per tramitar a la seu electrònica?

Consulta el nostre manual pas a pas clicant aquí

  

Necessites cita prèvia?

Aquesta es pot demanar a través d'aquest enll, i sempre serà per la persona que la sol·liciti. Si es necessita fer diversos tràmits caldrà demanar les corresponents cites. Conserva el codi QR que obtindràs al tramitar-la per assistir a la cita. En queden excloses les persones obligades a relacionar-se electrònicament amb les administracions (art. 14.2 LPACAP). 

Recordem que la nostra oficina d'atenció a la ciutadania ofereix atenció presencial en horari de matins, de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00, i en horari de tardes, els dimarts i dimecres, de 16:30 a 19:00 (durant els mesos de juliol i agost, només les tardes de dimecres). També us atendrem telefònicament assessorant en tot allò que necessiteu, o reservant una cita previa per minimitzar els temps d'espera. 

 

Presentació de sol·licituds

Podeu presentar qualsevol tràmit mitjançant el Registre Electrònic. Trobareu a cada tràmit les instruccions de com procedir. Necessitareu disposar de signatura electrònica de qualsevol certificat acceptat per l'administració. 

 

Obligació de relacionar-se per mitjans electrònics amb l'administració

D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:

  • Les persones jurídiques
  • Les entitats sense personalitat jurídica
  • Els qui exerceixin una activitat professional  per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
  • Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T