DIMARTS, 19/03/2024 | 11:39 h

Igualtat, Feminisme i LGTBI > SERVEIS - ACTIVITATS D'IGUALTAT, FEMINISMES I LGTBIQ+

• PLÀNOL VI MARXA CONTRA LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

Plànol de la VI Marxa d'Abrera contra les violències masclistes del diumenge 26 de novembre de 2023

Activitats d'Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+

Durant tot l’any es duen a terme diverses propostes d’activitats dirigides a tots els sectors de la població, coordinadament  amb la resta de departaments i en col·laboració amb les entitats del municipi, per tal de promoure l’equitat de gènere i la garantia de drets de les persones del col·lectiu LGTBIQ+.

Treballem durant tot l’any per donar a conèixer la realitat sobre la diversitat afectiva-sexual i de gènere, trencant amb la cisheteronormativitat del patriarcat i per l’eradicació de les violències masclistes..

Organització d'actes commemoratius en les diades internacionals

Des del Servei Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ us informem de les activitats programades al nostre municipi amb motiu del 8 de març, Dia Internacional de les Dones.

Mur de la sororitat

Mur cooperatiu virtual per a les dones d’Abrera, on trobar i compartir diversos recursos d’interès relacionats amb temes d’igualtat, d’empoderament i de reconeixement a les dones, amb l’objectiu de fer-lo créixer i sumar amb les aportacions de totes. Obert a la participació i aportació de totes.
S’hi poden trobar i compartir imatges, vídeos, cançons, pàgines web, infografies, guies de recursos i tot el que sumi en el feminisme per la sororitat entre dones i el nostre benestar!

SERVEIS > Igualtat, Feminisme i LGTBI > Activitats i propostes d'Igualtat