DILLUNS, 20/09/2021 | 07:47 h

Infància > XEC NADÓ I JA ETS A ABRERA!

• Celebrem amb les famílies el primer acte de benvinguda de l'Ajuntament de les nenes i nens nascuts el 2019 “Ja ets a Abrera”!
  • Celebrem amb les famílies el segon acte de benvinguda de l'Ajuntament per les nenes i nens nascuts el 2019 “Ja ets a Abrera”

+ 2

• Ja ets a Abrera! Organitzem l'acte per donar la benvinguda als nadons nascuts aquest any 2020 al nostre municipi

Regidoria d'Infància - xec nadó i Ja ets a Abrera!

Xec nadó i Ja ets a Abrera!

• Xec nadó
    Amb l’objectiu de reforçar la família com estructura bàsica de les relacions afectives interpersonals i com a factor de cohesió social, des de l'Ajuntament d'Abrera donem suport a les unitats familiars del municipi amb un ajut únic i puntual de 300 euros per compensar les despeses que comporta el naixement o adopció d’un fill o filla.

L'ajut és per les famílies amb fills i filles nascuts/des i adoptats/des del dimarts 1 de desembre de 2020 al dimarts 30 de novembre de 2021
    . Per poder accedir a l’ajut és necessari trobar-se al corrent de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament d’Abrera i s’han de complir amb els requisits estipulats a l’article 13 de la Llei 38/2003 de subvencions.

Un dels dos progenitors o adoptants ha d’estar empadronat/da a Abrera i almenys la mare, el pare o tutors/es ha de tenir una antiguitat mínima d’un any d'empadronament previ al naixement o adopció. Així mateix, el nen o nena ha d’estar empadronat a Abrera. En cas de separació dels progenitors, el/la sol·licitant haurà d’acreditar que té assignada la guàrdia i custòdia del fill/a objecte de l’ajut.
    Trobareu tota la informació sobre el xec nadó fent clic aquí.

• Ja ets a Abrera!
    La infància i les seves famílies són la nostra prioritat. L’arribada d’un nadó sempre és un motiu d’alegria que ens omple a tots i totes de felicitat. Per aquest motiu, pròximament durem a terme l’acte de benvinguda 'Ja ets a Abrera' adreçat a totes i tots els infants nascuts a Abrera durant l'any 2020 i 2021 i les seves famílies. En aquesta activitat amb les famílies donem la benvinguda als nadons i fem entrega de l'AbreBox, una capsa de benvinguda amb moltres sorpreses en el seu interior. Us hi esperem!

Regidora d'Infància

Giulia Mirto

mirtoag@abrera.cat

Tècnica d'Infància

Cristina Sarrà

c. Major, 3 - 08630 Abrera
Horari de dilluns a divendres de 9 a 14 h. Tarda de dimecres de 16 h a 19 h
Telèfon 93 770 29 11

infancia@abrera.cat

SERVEIS > Infància > Xec Nadó i Ja ets a Abrera!