DIMARTS, 19/03/2024 | 10:57 h

SERVEIS - COMUNICACIÓ

• Montaje banderoles

Facilitar l'accés a la informació

La regidoria de Comunicació té un objectiu molt definit: difondre la feina que es fa des de l´Ajuntament d'Abrera. I el compromís es doble: fer-ho de la forma que sigui més accessible pels veïns i veïnes del municipi, utilitzant diferents canals i suports, i fer-ho de la manera més transparent i seguint els principis de la democràcia, l'equitat i el municipalisme.

Què fem

• Comuniquem l'acció de govern a través dels diferents canals de comunicació municipals: web corporativa, newsletter, butlletí municipal, Ràdio Abrera, Agenda Cultural i a través de les nostres xarxes socials (Twitter @AbreraInforma i a Instagram @abrerainfo).
  • Informem dels actes i esdeveniments que tenen lloc a Abrera a través de l'Agenda Municipal.
  • Editem el programa de Festa Major.
  • Redactem notes de premsa i facilitem accés a la informació als periodistes.

Informació i serveis:
Per posar-vos en contacte amb el servei de premsa ho podeu fer al 93 770 03 25.

Regidora

Arantxa Galofré