
Pressupostos Participatius 2022-2024
Votacions des del dilluns 18 de setembre fins al diumenge 8 d'octubre, ambdos inclosos
SERVEIS - COMUNICACIÓ
Facilitar l'accés a la informació
La regidoria de Comunicació té un objectiu molt definit: difondre la feina que es fa des de l´Ajuntament d'Abrera. I el compromís es doble: fer-ho de la forma que sigui més accessible pels veïns i veïnes del municipi, utilitzant diferents canals i suports, i fer-ho de la manera més transparent i seguint els principis de la democràcia, l'equitat i el municipalisme.
Què fem
- Comuniquem l'acció de govern a través dels diferents canals de comunicació municipals: web corporativa, newsletter, butlletí municipal, Ràdio Abrera, Agenda Cultural i a través de les nostres xarxes socials (Twitter @AbreraInforma i a Instagram @abrerainfo).
- Informem dels actes i esdeveniments que tenen lloc a Abrera a través de l'Agenda Municipal.
- Editem el programa de Festa Major.
- Redactem notes de premsa i facilitem accés a la informació als periodistes.
Informació i serveis:
Per posar-vos en contacte amb el servei de premsa ho podeu fer al 93 770 03 25.
Contacte
Regidora
Arantxa Galofré
Responsable de la Unitat de Premsa i Comunicació
Sabina Lloret
T.93 770 0325
Directora de Ràdio Abrera
Anabel Gómez
T.93 770 23 34
Departament de Comunicació
T.93 770 0325
Ràdio Abrera
T. 93 770 23 34
Notícies relacionades
-
31 de juliol de 2023
Abrera + Sostenible! Ens adherim a la Xarxa d’Entitats Locals per a l’Agenda 2030