Sol·licitud baixa subministrament d'aigua / devolució fiança
La sol·licitud de baixa del subministrament d'aigua permet, a les persones titulars del contracte de subministrament d'aigua potable, la baixa del subministrament i retirada del comptador, i la devolució de la fiança dipositada amb motiu de l'alta/canvi de subministrament d'aigua potable.
Podeu fer la tramitació directament a la seu electrònica si disposes de certificat electrònic corresponent mitjançant el següent enllaç:
Si necessiteu donar de baixa el subministrament i recuperar la fiança:
--> Tramitar de forma ràpida a la seu electrònica
si ja no sou titulars del subministre i voleu només recuperar la fiança:
Qui ho pot sol·licitar?
La pot sol·licitar únicament la persona titular del contracte de subministrament d'aigua potable
Amb l'aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions públiques per fer qualsevol tràmit de procediment administratiu les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria per tots els tràmits i actuacions que facin amb les Administracions Públiques en exercici de la seva activitat, així com aquells que representin a un interessat que estigui obligat a relacionar-se amb l'administració electrònicament.
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment de l’any.
Cost de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït.
On es pot fer el tràmit?
Presencialment
Al Servei d'Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament d'Abrera, en horari d’atenció al públic.
Horari:
Matins de dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h
Tardes de dimarts i dimecres, de 16.30 h a 19.00 h
*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 hores a 19 hores.
Tel.: 93 770 03 25
Requisits i Documentació requerida
En el cas de sol·licitud de devolució de la fiança :
- Certificat de titularitat de compte bancari
- En el cas de contractes formalitzats abans del febrer 2023: justificant corresponent del pagament d'aquesta
Unitat tramitadora
Servei Municipal d’Aigües.
Normativa aplicable
Llei 39/2015 , de l'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic
Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics
Llei 29/2010, de 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya
Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim loca
Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats