Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMARTS, 11/02/2025 | 07:42 h

Sol·licitud baixa subministrament d'aigua / devolució fiança

La sol·licitud de baixa del subministrament d'aigua permet, a les persones titulars del contracte de subministrament d'aigua potable, la baixa del subministrament i retirada del comptador, i la devolució de la fiança dipositada amb motiu de l'alta/canvi de subministrament d'aigua potable. 

Podeu fer la tramitació directament a la seu electrònica si disposes de certificat electrònic corresponent mitjançant el següent enllaç:

 

Si necessiteu donar de baixa el subministrament i recuperar la fiança:

--> Tramitar de forma ràpida a la seu electrònica

 

si ja no sou titulars del subministre i voleu només recuperar la fiança:

--> Tramitar de forma ràpida a la seu electrònica


Qui ho pot sol·licitar?

La pot sol·licitar únicament la persona titular del contracte de subministrament d'aigua potable

Amb l'aplicació de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions públiques per fer qualsevol tràmit de procediment administratiu les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els que exerceixin una activitat professional que requereixi col·legiació obligatòria per tots els tràmits i actuacions que facin amb les Administracions Públiques en exercici de la seva activitat, així com aquells que representin a un interessat que estigui obligat a relacionar-se amb l'administració electrònicament.

Quan es pot sol·licitar?

En qualsevol moment de l’any.

Cost de la tramitació

Aquest tràmit és gratuït.

On es pot fer el tràmit?

Presencialment

Al Servei d'Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament d'Abrera, en horari d’atenció al públic.

Horari:

Matins de dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h

Tardes de dimarts i dimecres, de 16.30 h a 19.00 h

*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres de 16.30 hores a 19 hores.

Tel.: 93 770 03 25 


Requisits i Documentació requerida

En el cas de sol·licitud de devolució de la fiança :

  • Certificat de titularitat de compte bancari
  • En el cas de contractes formalitzats abans del febrer 2023: justificant corresponent del pagament d'aquesta

Unitat tramitadora

Servei Municipal d’Aigües.

Normativa aplicable

Llei 39/2015 , de l'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic

Llei 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques, el tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades i amb el que es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades)

Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya 

Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics

Llei 29/2010, de 3 d’agost, de l’ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya

Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim loca

Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya

Decret legislatiu 3/2003, de 4 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la legislació en matèria d’aigües de Catalunya

Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats



  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T