DIMARTS, 19/03/2024 | 10:19 h

Infància > SERVEIS - INFÀNCIA - ACTIVITATS EN FAMÍLIA

• A Abrera reactivem les activitats per a la infància. Les famílies gaudeixen de la funció teatral "El peix Irisat!"
  • A Abrera reactivem les activitats per a la infància. Les famílies gaudeixen del teatre familiar "Un món (i un munt) de dracs!"

Regidoria d'Infància - Activitats en família

Activitats en família

Les famílies són la nostra prioritat! Per aquest motiu, des de la Regidoria d'Infància treballem intensament en la programació d'activitats gratuïtes per a les famílies amb fills i filles petits del nostre municipi. Enguany, desenvolupem les activitats adaptades a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

• Musiquem Abrera
    La primervera de l'any 2019 vam dur a terme el cicle musical 'Musiquem a Abrera', amb l'actuació de ‘The Penguins’, ‘El Pot Petit’, ‘Dàmaris Gelabert’ i ‘La Tresca i la Verdesca’, amb un gran èxit de partipació de les famílies abrerenques.

• Teatres infantils i familiars
    Des de l'Ajuntament d'Abrera treballem en la programació d'una àmplia oferta cultural gratuïta per a les famílies i els seus infants, adaptada a la situació sanitària actual. Oferim espectacles gratuïts de teatre familiar a diferents equipaments com la Sala Municipal, la Casa de Cultura, els patis de les escoles, el Centre Polivalent....

• Divulguem el patrimoni d'Abrera en clau infantil i familiar
    L'estiu 2019, des de la Regidoria d'Infància vam col·laborar amb la Regidoria de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica en l'elaboració del vídeo Descobrim Abrera, sobre el ric patrimoni del nostre municipi, que vam realitzar amb nenes i nens del Casal d'Estiu. Les famílies abrerenques han pogut veure el vídeo en els actes de benvinguda "Ja ets a Abrera".

Regidora d'Infància

Giulia Mirto