Els i les infants i joves d'Abrera podran gaudir del Casal de Setembre del dilluns 1 al divendres 5 de setembre a la Casa de Cultura
24/7/2025
Del dilluns 1 al divendres 5 de setembre de 2025 (ambdós inclosos) des de l'Ajuntament d'Abrera hem organitzat el Casal de Setembre a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17). Podran inscriure's els i les infants i joves del nostre municipi nascuts i nascudes entre l'any 2013 i 2021 (ambdós inclosos). Aquest dijous 24 de juliol és el darrer dia per fer la inscripció!
Els i les joves que vulguin participar en el Casal de Setembre hauran d'estar empadronats/des, escolaritzats/des o amb familiars a Abrera i tindrà lloc a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico García Lorca, 17). Les places seran limitades i s'asignaran per ordre d'inscripció amb llista d'espera. El Casalet s'oferirà amb un mínim de 20 inscrits/tes.
També s'oferirà servei de menjador de 13 h a 15 h, servei d'acollides i permanències matinals de 8 a 9 h i de tardes, de 15.30 h a 16.30 h. Aquest servei estarà gestionat per Eina Cooperativa.
- Podeu consultar el programa del Casal de setembre 2025 fent clic aquí.
Inscripcions pel Casal de setembre
Les inscripcions es poden formalitzar des de les 10 h del dijous 17 al dijous 24 de juliol de 2025 (ambdós inclosos), telemàticament al web abrera.cat o amb suport presencial al Centre Aquàtic Municipal CAM (pg. de l'Estació, 24 bis).
- Podeu accedir al formulari d'inscripció pel Casal d'Estiu de Setembre, fent clic aquí i a la part inferior d'aquesta pàgina.
Per a més informació podeu contactar amb el CAM, trucant al telèfon T.93 770 51 00 o enviant un correu electrònic a l'adreça cam@abrera.cat, de dilluns a divendres de 8 h a 20 h.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.