DISSABTE, 20/04/2024 | 01:59 h

El concert de la Dàmaris Gelabert omple de gom a gom el Parc de Can Morral

16/4/2019

El dissabte 13 d'abril a la tarda el parc de Can Morral va acollir el tercer concert del cicle 'Musiquem Abrera' a càrrec de la Dàmaris Gelabert, que va animar a petits i grans amb el seu concert carregat d'il·lusió, color i bon ritme.

El nou cicle de concerts familiars 'Musiquem Abrera' es va encetar amb l'actuació de la formació The Penguins, el 23 de febrer passat i va continuar amb el grup El Pot Petit, el 16 de març ambdós a les 17.00 hores a la plaça de Pau Casals.

El cicle va continuar aquest dissabte 13 d'abril passat a les 17.30 hores amb l'actuació de Dàmaris Gelabert al parc de Can Morral, estrenant nova ubicació i fent gaudir als infants i les seves famílies amb el dia primaveral que els va acompanyar.

Finalment, per tancar el cicle, La Tresca i la Verdesca oferiran el seu concert el dissabte 4 de maig a partir de les 17.30 hores al parc de Can Morral.

Tots els concerts musicals són gratuïts i compten amb un espai reservat per persones amb diversitat funcional perquè puguin gaudir del concert d’allò més bé. Si necessiteu fer ús d’aquest espai o per a més informació us podeu posar en contacte amb el servei d’infància de l’Ajuntament d’Abrera enviant un correu a l’adreça infancia@ajuntamentabrera.cat o trucant per telèfon al 93 770 43 34.