DIUMENGE, 16/06/2024 | 23:21 h
  • Abrera amb l'esport! El dissabte 25 de maig, us esperem a la Mostra Local d'Activitat Física, Salut i Esport, amb activitats inclusives per a tothom
  • Cadira adaptada Joelette. Foto del web Joeletteandco

+ 2

Abrera amb l'esport! Aquest dissabte 25 de maig, us esperem a la Mostra Local d'Activitat Física, Salut i Esport, amb activitats inclusives per a tothom

Durant l'acte presentarem la cadira adaptada Joelette, cedida per la Fundació Sesé per a la pràctica esportiva inclusiva

24/5/2024

El dissabte 25 de maig de 2024, de 17.00 a 21.00 hores, des de l'Ajuntament d'Abrera durem a terme la primera edició de la Mostra Local d’Activitat Física, Salut i Esport, dins de l’anella esportiva d’Abrera (Pavelló esportiu Municipal i zona pàrquing, Pistes de Raqueta i espais del voltant), amb la col·laboració dels i les agents de l'àmbit esportiu del nostre municipi.
L’objectiu de la Mostra és que totes les persones, petits i grans, puguin gaudir i realitzar un tastet de les activitats esportives que es practiquen habitualment al municipi i que duen a terme des del teixit associatiu vinculat al món de l’esport i l’activitat física. Totes les activitats seran inclusives i durant la mostra presentarem a la ciutadania la cadira adaptada Joelette, que la Fundació Sesé cedirà a l'Ajuntament d'Abrera. Us hi esperem!

La Mostra Local d'Activitat Física, Salut i Esport d'Abrera és un esdeveniment esportiu que iniciem aquest any, i neix amb l'objectiu de promoure la salut i el benestar a través de l'activitat física amb la col·laboració de tots els i les agents del sistema esportiu local: servei d'Esports de l'Ajuntament d'Abrera, entitats, establiments, col·lectius... Amb visió Agenda 2030 i el pla estratègic local (PEM), aquest projecte esportiu s'alinearà amb criteris d'igualtat, inclusió, sostenibilitat, participació i amb una mirada a tots els cicles de vida.

Activitats esportives inclusives per a tothom

El dia de la Mostra, el dissabte 25 de maig, a les 09.00 hores, les activitats començaran amb una iniciació a la pesca i a l’excursionisme, amb sortida des del Pavelló Esportiu Municipal, i, de 17.00 a 21.00 hores, es podrà participar i gaudir de diferents disciplines esportives per a totes les edats, com Ball en Línia, Spinning, escacs, atletisme, ioga, bàsquet, futbol sala, taekwondo, zumba, jocs preesportius i moltes més!

Totes les activitats de la mostra d'esports abrerenca són inclusives, i comptarem amb la col·laboració i participació del grup del projecte de capacitats diverses de l'Ajuntament d'Abrera. Trobareu informació del projecte de capacitats diverses fent clic aquí.

Recepció de la cadira adaptada Joelette, cedida per la Fundació Sesé

A les 19 h de la tarda, a la zona de l'escenari de la mostra esportiva tindrà lloc l'acte de recepció de la cadira adaptada Joelette, que la Fundació Sesé lliurarà a l'Ajuntament d'Abrera per a la pràctica de senderisme i curses atlètiques. Aquest nou recurs és també un pas significatiu per assolir els nostres objectius de fer més accessibles les activitats a tothom.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d'Esports, Jordi Moreno, rebran la cadira per part de Jordi Romero, director de Logística de Sesé i embaixador de la Fundación Sesé a Catalunya; Roberto Vaca, coordinador del Centre Logístic i embaixador de la Fundación Sesé a Catalunya; Ciriaco Hidalgo, patró de la Fundació Sesé i Mercedes Guida, coordinadora d'Acció Social de la Fundació Sesé.

La nova cadira elèctrica adaptada permetrà que més persones, independentment de les seves capacitats físiques, puguin gaudir de les nostres rutes de senderisme, participar dels nostres esdeveniments vinculats amb l’activitat física, i competir en la cursa Abrera corre D9, que tindrà lloc el proper diumenge 2 de juny.  La cadira adaptada Joelette és un reflex del nostre compromís com a municipi de treballar incessantment per eliminar barreres i promoure la igualtat d'oportunitats.

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm la contribució de la Fundació Sesé, amb la qual treballem plegats i alineats per un bé comú com és la inclusió. El mes de març passat, la Fundació Sesé i l'Ajuntament vam signar un conveni per a la integració social i laboral de persones en situació de vulnerabilitat i amb capacitats diverses. Trobareu tota la informació del conveni fent clic aquí.

Cadira adaptada Joelette. Foto del web Joeletteandco.com

Foto: web Joelette Adventure

Canvi provisional de la circulació de vehicles en el passeig de l'Església amb motiu de la mostra

A causa de la celebració de la Mostra Local d'Activitat Física, Salut i Esport, el dissabte 25 de maig, a partir de les 14 hores i fins a la finalització de l'activitat, es tancarà el trànsit de vehicles el passeig de l'Església, entre els carrers de Josep Tarradellas i el Passeig de l'Estació. Tampoc es podran estacionar vehicles en aquest tram del passeig de l'Església des de les 11.00 h a les 22.00 h.

Agraïment a les entitats i agents esportius d'Abrera

Agraïm a les entitats i agents esportius del nostre municipi la participació en la Mostra Local d'Activitat Física, Salut i Esport:

Centre Excursionista d’Abrera, Societat Esportiva de Pescadors. Abrera Club Esportiu Futsal, Abrera Gimnàstic Club, Agrupació Esportiva Abrera, Associació Escacs Abrera, Club Atletisme Abrera, Club Bàsquet Abrera, Club Frontennis Abrera, Club Petanca Abrera , Conos Abrera, Societat Esportiva de Pescadors, Juventudes Rocieras d'Abrera, Vive y Baila, Centre Amara, i grup Centre Isaniyama, grup del Projecte de Capacitats Diverses de l'Ajuntament d'Abrera, Servei d'Esports i Servei de Gent Gran. I novament, a la Fundació Sesé per la cadira Joelette. Moltes gràcies a tothom!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023