DIUMENGE, 01/09/2024 | 06:49 h
  • Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024
24 Març

XXVI Concurs de Teatre d'Abrera: 'El malalt imaginari', a càrrec del Grup Inestable Ceretana de Teatre de Puigcerdà

Diumenge 24 de març de 2024

Diumenge 24 de març, a les 18 h a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12), el Grup Inestable Ceretana de Teatre (Puigcerdà) protagonitzarà la cinquena representació del 26è Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera, amb l'obra 'El malalt imaginari', de Molière.

Sinopsi: "La història gira al voltant de Monsieur Argan, constantment preocupat per la seva salut, i que creu que està greument malalt. Com a bon hipocondríac, Argan es passa el temps visitant metges i prenent remeis, tot i que no té cap malaltia real. La seva preocupació és tan gran que fins i tot vol casar la seva filla amb un metge per tenir sempre un doctor a prop, malgrat que ella vol casar-se amb Cléant, de qui està enamorada. Triomfarà l'amor o, per contra, els amants no podran complir el seu somni i quedaran abocats al desesper etern? Aviat ho sabrem...”.

• Podeu adquirir la vostra entrada fent clic aquí o presencialment abans de l'inici de la representació (només pagament amb targeta de crèdit).

El Malalt Imaginari - Grup Inestable Ceretana de Teatre de Puigcerdà.jpg

Cartell programació XVI Concurs de Teatre Amateur Vila d'Abrera 2024.jpg