DIMECRES, 08/05/2024 | 10:22 h
  • CARTELL PASSEJADA PATRIMONIAL - ABRERA FEUDAL 13 01 24
13 Gener

Passejada patrimonial "L’Abrera feudal: del Castell de Voltrera a Can Morral del Molí"

Dissabte 13 de gener de 2024

D'10.00 h a 12.00 h

Inici i final al Castell de Voltrera d'Abrera (35 minuts a peu amb desnivell fins a Can Morral del Molí, lloc on es farà un tast de vi)

Gaudirem d’una visita comentada ben especial per apropar-nos a l’Abrera feudal i conèixer com s’explotava el territori en època medieval. La passejada cultural s’inicia al Castell de Voltrera (BCIN) amb el tècnic de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica d’Abrera i travessa les vinyes de Can Morral del Molí fins arribar a la masia, on la família Morral explicarà el cicle del vi i oferirà un tast dels seus vins més emblemàtics. Després s'ha de retornar a peu al castell.

Públic destinatari: joves i adults amb bona forma física.

Recomanació: calçat esportiu i/o de muntanya, roba còmoda i d'abric.

Organitza el Servei de Patrimoni Cultual i Memòria Històrica de l’Ajuntament d’Abrera.

Inscripcions fent clic aquí

CARTELL PASSEJADA PATRIMONIAL - ABRERA FEUDAL 13 01 24.jpg