DISSABTE, 27/07/2024 | 07:28 h
23 Abril

Diada de Sant Jordi

Dissabte 23 d'Abril. Diada de Sant Jordi

Les activitats de la III Fira de Sant Jordi d'Abrera passen al vestíbul del Mercat Municipal i la Casa de Cultura per la previsió de pluja

Davant la previsió de pluja per aquest dissabte 23 d'abril, la III Fira de Sant Jordi d'Abrera s'ubicarà, al matí d'11 h a 13 h, al vestíbul del Mercat Municipal d'Abrera (Rbla. del Torrentet, 16), i a la Biblioteca Josep Roca i Bros (c. de Federico Garcia Lorca, 17). I a la tarda, a la Casa de Cultura d'Abrera (c. de Federico Garcia Lorca, 17) de 16 h a 20 h. Comptarà amb signatura de llibres d'autors/es locals, activitats familiars i actuacions, i les tradicionals parades de llibres i roses i de diverses entitats locals. Consulteu seguidament totes les activitats que tindran lloc a Abrera aquest dissabte 23 d'abril amb motiu de la Diada de Sant Jordi. Preneu nota!

AL MATÍ, d'11 h a 13 h: AL VESTÍBUL DEL MERCAT MUNICIPAL (Rbla. del Torrentet, 16)

Parada de signatura de llibres d’autoria local
D’11 a 13 h

• "Viorel: Senda a la hechicería", de D.O. Martín
  • Conte infantil - “La isla Ric Eslendur”, de Yolanda Martínez Duarte
  • "Mi voz interior me ayudó a vivir", de Sonia Key
  • "Diari d'un farmacèutic en temps de pandèmia", de Marcel Gili
  • Autors d'Abrecedaris: Maria José Orobitg i José Luis Garcia Herrera

AL MATÍ, d'11 h a 13 h: A LA CASA DE CULTURA - BIBLIOTECA JOSEP ROCA I BROS. (Federico Garcia Lorca, 17)

Parada de la Biblioteca Josep Roca i Bros
Recomanacions literàries i Taller familiar: Enquadernació d’Aprofitament

D'11 h a 13 h

Taller d’enquadernació i creació per recuperar, reciclar, transformar i donar segones oportunitats als llibres que ja no es poden utilitzar perquè estan massa deteriorats. Places limitades.

Inscripció prèvia o per correu electrònic biblio@abrera.cat, per telèfon al T. 93 770 08 81.

o presencialment a l’inici de l’activitat.

Sant Jordi 2022 - matí

A LA TARDA, DE 16 h A 20 h: A LA CASA DE CULTURA (Federico Garcia Lorca, 17)

Parada de signatura de llibres d’autoria local
De 17 h a 20 h

• Amb Abrecedaris: Maria José Orobitg, Juan José Sánchez, José Luis García Herrera
    • Còmic “Quan érem petits”, còmic sobre la memòria històrica i oral d’Abrera, del guionista Roger Roca i la il·lustradora Cristina Bueno, editat i publicat per l’Ajuntament d’Abrera. Podeu adquirir el còmic a la parada de la fira o comprar-lo telemàticament fent clic aquí i recollir-lo a la fira.
  • Diari d’un farmacèutic en temps de pandèmia’ escrit per Marcel Gili i editat per Edicions Paper d’Estrassa.

Taller de roses a càrrec de Manualitats Alean

De 17 h a 20 h

Activitat gratuïta, dirigida a infants de 3 a 12 anys. No cal inscripció prèvia.

Espectacle familiar: Poemes per al meu amic Brutus

De 17.30 h a 18.20 h

A càrrec de La companyia del príncep Totilau

Adreçat a famílies amb infants de 3 a 12 anys. Activitat gratuïta, no cal inscripció prèvia.

Organitza: Ajuntament d’Abrera. Regidoria d’Infància i Regidoria de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica.

Lliurament de premis del 5è Concurs de Relats “Imagina Abrera” i entrega de la panera cultural de la Biblioteca Josep Roca i Bros

De 18.30 h a 19.00 h
La Casa de Cultura acollirà el lliurament de premis del 5è Concurs de Relats "Imagina Abrera" a càrrec del nostre alcalde, Jesús Naharro, i el regidor de Cultura, Francisco Sánchez. També farem entrega de la panera cultural de la Biblioteca Josep Roca amb la regidora de Patrimoni cultural i Memòria Històrica, Arantxa Galofré, i bibliotecàries.

Concert de Sant Jordi de l’Escola Municipal de Música d’Abrera

De 19.15 h a 20.00 h

Gaudirem d'un concert a càrrec de professorat i alumnat de l'Escola Municipal de Música d'Abrera.

Parades de llibreries

• La Figaflor

Parades d’entitats locals

• ANDA
  • Associació Acollidors dels Animals d'Abrera
  • Bram de Foc

Parades de partits polítics

• Alternativa d’Abrera
  • Abrera en Comú
  • ERC
  • PSC

Parada de venda de roses

• Floristeria Nacho Flores

Recollida solidària de contes

• a càrrec de la Creu Roja durant la tarda.

D’altra banda, diversos autors i autores locals també signaran els seus exemplars a establiments del municipi.

• De 10 h a 12 h, Maria José Guarch estarà a la Llibreria La Figaflor. Durant la tarda hi passaran Sonia Key, Yolanda Martínez i Lara Alonso.
  • De les 13 h a les 14 h, Marcel Gili, Juan José Sánchez i José Luis Garcia Herrera estaran a la pastisseria Duch, que ha fet elaboracions de pastissos amb les portades dels seus darrers llibres.

Sant Jordi 2022 - tarda

Més informació:

Podeu estar informats de totes les activitats que s'organitzen a Abrera a través de les Xarxes Socials de l'Ajuntament d'Abrera a Instagram: @abrerainfo, @activatabrera, @casaldejovesabrera.

També a L'Agenda de Ràdio Abrera que s'emet dissabtes i diumenges cada hora, des de les 8h fins les 20h després dels Butlletins en Xarxa, i a les 14h després del Resum de la Setmana. Podeu recuperar el podcast fent clic aqui.

ACTUALITAT > Agenda