DISSABTE, 21/09/2024 | 03:01 h

La Policia Local intervé dues persones que intentaven ocupar una casa al barri de Can Vilalba gràcies a la col•laboració ciutadana

3/3/2016

L’avís d’un veí ha permès que la Policia Local evités aquest dimecres, 2 de març, l’ocupació d’una casa al barri de Can Vilalba. Agents de la policia han intervingut dues persones que intentaven entrar a l’interior de la vivenda, que fa uns mesos ja havia estat ocupada i, posteriorment, desallotjada.

Els intervinguts havien trencat unes finestres tapiades i es trobaven a l’interior de la casa. En el moment de la intervenció portaven material i eines per canviar els panys de l’entrada de la vivenda.

Segons la Policia Local, darrerament s’ha detectat l’existència de grups organitzats que ocupen vivendes deshabitades. Des de l’Ajuntament d’Abrera agraïm la col•laboració ciutadana que ha permès aquesta investigació.