DISSABTE, 27/07/2024 | 17:45 h
  • Les escoles abrerenques visiten l’exposició ‘La vida de l’aigua’ en el nou Espai Artístic Pere Torres d’Abrera

+ 7

8/5/2024

Aquest dimarts 7 de maig al matí, els grups de sisè de les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez del nostre municipi han visitat l’exposició ‘La vida de l’aigua’ en el nou Espai Artístic Pere Torres d’Abrera (c. Major 22).

Valoracions molt positives

La regidora de Patrimoni Cultural i Memòria Històrica, Arantxa Galofré, que ha acompanyat l’alumnat en aquesta visita a l'exposició, ha destacat que “aquests i aquestes alumnes de sisè dels nostres centres educatius han inaugurat l’exposició “La vida de l’aigua”. Des de l’Ajuntament impulsem la cultura i l’educació amb aquest espai i volem que sigui una segona aula utilitzada per tota la comunitat educativa d’Abrera per tal de recolzar el projecte educatiu amb visites guiades i activitats a les exposicions que anem organitzant. Aquesta exposició que ens parla sobre la importància de l’aigua i com fer front al canvi climàtic sobre els recursos hídrics, la tindrem oberta tots els dissabtes al matí, fins al 25 de maig, i us animo que us passeu a veure-la amb tota la família.”

Arantxa Galofré: "impulsem la cultura i l’educació amb aquest espai i volem que sigui una segona aula utilitzada per tota la comunitat educativa d’Abrera per tal de recolzar el projecte educatiu amb visites guiades i activitats a les exposicions que anem organitzant"

L'alumnat de sisè de les escoles Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez, també han fet una valoració molt positiva sobre l'exposició 'La vida de l'aigua':

• "A mi m'ha agradat molt perquè he aprés coses noves i ens donen consells per estalviar aigua"
  • "A mi m'ha agradat bastant i la veritat és que tornaria una altra vegada perquè ho he trobat molt interessant i veure com es fa la roba i el menjar amb tot el que gastem d'aigua per fer-ho; és molt interessant!"
  • "Jo no sabia que es gastava tanta aigua i m'ha agradat molt l'exposició perquè ens ensenya com gastem molta aigua, elaborant sobretot els texans i com peces tant insignificants poden gastar tanta aigua i com podem estalviar-la. Lo del 99% d'aigua salada ho trobo molt bé!"
  • "Aquesta exposició m'ha agradat molt perquè sempre m'ha semblat molt interessant aquest tema de l'aigua i sempre està bé aprendre sobre l'aigua i com la mal gastem"
  • "Aquesta exposició m'ha ensenyat moltes coses que no sabia i lo més important, com cal estalviar aigua"
  • "M'ha semblat molt bé aquesta exposició ja que explica moltes coses sobre l'aigua i com la mal gastem i com poder ajudar al medi ambient"
  • "Ha sigut interessant sobretot per tota la informació que ens han donat sobre l'aigua i també m'ha sorprés molt la quantitat d'aigua que es gasta per fer uns texans o alguna peça de roba"
  • "A mi m'ha agradat molt aquesta exposició encara que ha estat molt curta m'ha sorprés el cicle de l'aigua i les màquines que s'utilitzen per fer aigua potable per a tots els pobles i ciutats"
  • "Està molt bé aquesta exposició i crec que dona consciència que hem de tenir cura totes i tots del recurs de l'aigua, que cada vegada és més finit"

'La vida de l'aigua' al Nou Espai Artístic Pere Torres d’Abrera!

La vida de l’aigua’, elaborada per la Diputació de Barcelona, explica el cicle de l’aigua en aquests moments tant rellevants de sequera. Destaca el valor que té l’aigua i com hem de fer per dur a terme una gestió sostenible.

L’exposició s’obrirà per a tota la ciutadania aquest dissabte 11 de maig, de 10 h a 13 h i estarà ubicada al Nou Espai Artístic Pere Torres d’Abrera (c. Major, 22) i restarà oberta tots els dissabtes al matí en horari de 10 h a 13 h, fins al dissabte 25 de maig.

Des de l’Ajuntament d’Abrera us convidem a conèixer i gaudir del nou Espai Artístic Pere Torres d’Abrera!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023