DISSABTE, 27/07/2024 | 07:34 h
  • Festa Major d'Abrera 2022: Portes Obertes de Ràdio Abrera

Festa Major 2023: aquest dimecres 28 de juny, gaudeix de les Portes Obertes de Ràdio Abrera, durant tot el dia! No t'ho pots perdre!

Descobreix com es fa la ràdio en directe, gaudeix amb les actuacions de les nostres entitats i emporta't un regal de la nostra emissora!

27/6/2023

Per Sant Pere, festa a Abrera... i "Portes Obertes" a Ràdio Abrera! Us hi esperem aquest dimecres 28 de juny de 10h a 14h i de 16h a 20h per conèixer la ràdio i gaudir de les actuacions

A Ràdio Abrera estem de celebració! Enguany tornem a celebrar amb il·lusió les "Portes Obertes de Ràdio Abrera" amb el nou format que vam estrenar el passat any 2022. Així, dimecres 28 de juny us esperem a totes i als nostres estudis del carrer de Casamada 14 perquè veieu com fem la ràdio en directe i us emporteu un regal! I aquest any tornarem a comptar amb la col·laboració de diverses entitats del nostre municipi que ens oferiran les seves actuacions. Preneu nota i no us perdeu cap ni una!

Festa Major 2022: Portes Obertes de Ràdio Abrera

Dins la programació de la Festa Major d'Abrera de 2023, aquest dimecres 28 de juny us convidem a venir veuren's a la jornada de "Portes Obertes de Ràdio Abrera", en horari de 10.00 h a 14.00 h i de 16.00 h a 20.00 h. Només per venir, us emportareu un regal exclusiu de Ràdio Abrera! (fins a exhaurir-ne existències).

Festa Major 2022: Portes Obertes de Ràdio Abrera

Enguany tornarem a comptar amb la col·laboració de diverses entitats abrerenques que ens han volgut acompanyar durant la jornada per fer-nos gaudir plegats! Al llarg de tot el dia comptarem amb actuacions i activitats a càrrec de Vive y Baila, la Coral Contrapunt d'Abrera, les Juventudes Rocieras d'Abrera, la colla infantil Bram de Foc, l'Associació Cultural i Folklòrica d'Abrera, i el grup de hip hop del Casal de Joves d'Abrera.

Com a novetat, i coincidint amb la commemoració del Dia Internacional per l'alliberament LGTB, en col·laboració amb el Servei d'Igualtat de l'Ajuntament d'Abrera, els i les integrants del grup Energy Dance del Casal de Joves llegiran el manifest institucional.. Moltes gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració!

Festa Major 2023: Cartell Portes Obertes Ràdio Abrera

A continuació us detallem el programa de la jornada:
  • De 10.00 h a 10.30 h: Actuació de Zumba a càrrec de Vive y Baila
  • D’11.00 h a 11.30 h: Actuació de Hip Hop a càrrec de les Juventudes Rocieras d’Abrera
  • De 11.30 h a 12.20 h: Mini-concert a càrrec de la Coral Contrapunt d’Abrera
  • A les 18.15 h: Lectura del manifest del Dia Internacional dels drets del col·lectiu LGTB
  • De 18.30 h a 19.00 h: Actuació de Hip Hop a càrrrec del grup Energy Dance del Casal de Joves d’Abrera
  • De 19.00 h a 19.30 h: Actuació de Zumba a càrrec de Vive y Baila
  • De 19.30 a 20.00 h: Actuació de Flamenc a càrrec de les Juventudes Rocieras d’Abrera
  • A les 20.00 h: Cloenda de la jornada de Portes Obertes una petita mostra de cultura popular abrerenca a càrrec de la Colla Infantil Bram de Foc i l'Associació Cultural i Folklòrica d'Abrera.

Festa Major 2022: Portes Obertes de Ràdio Abrera

Per Sant Pere, festa a Abrera! Tota la programació de la festa grossa d'Abrera la trobaràs a Ràdio Abrera i els canals de comunicació municipals!  Descarrega't la teva Festa Major!

A Ràdio Abrera us informarem de tota la programació de la Festa Major d'Abrera 2023 a través dels següents espais dels Serveis Informatius, que podeu sintonitzar en directe al 107.9 de l'FM, a www.radioabrera.cat i a través de la nostra aplicació gratuïta per a dispositius mòbils:

• Butlletins 'Abrera Informació',  de dilluns a divendres cada hora des de les 8 h a les 20 h
  • 'L'Entrevista del Dia", de dilluns a divendres a les 14.04h
  • 'L'Agenda' durant el cap de setmana i festius, també cada hora des de les 8 h a les 20 h

I també trobareu tota la informació a la secció d'actualitat del web municipal www.abrera.cat i www.radioabrera.cat, així com a través de les xarxes socials del departament de Comunicació de l'Ajuntament d'Abrera:

• Instagram: @abrerainfo i @activatabrera
  • Twitter: @Abrerainforma

Per Sant Pere, festa a Abrera! Descarrega't la teva Festa Major!

• Vídeo resum de la Festa Major d'Abrera 2022