DISSABTE, 20/04/2024 | 10:47 h
  • Èxit de participació en el I Open Femení del Club Frontenis Abrera!

14/3/2023

Les nostres entitats esportives, no s’aturen! En aquesta ocasió, el dissabte 11 de març al matí, el Club Frontenis Abrera va celebrar una nova competició al nostre municipi. En aquesta ocasió, ha estat un torneig molt especial, que ha hagut d’esperar molt de temps en poder celebrar-se: el “I Open Femení de Frontenis d’Abrera”, una cita molt especial per a la nostra entitat perquè és el primer Open que organitzen íntegrament per a dones, en un esport, on la presència femenina és cada dia menys minoritària.

A més, tot coincidint amb la setmana de la celebració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones.

En aquesta ocasió, hem comptat amb 5 parelles de jugadores, vingudes d’Igualada, Capellades, Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat, Calaf, Sant Martí de Sesgueioles, Cerdanyola, Rubí  i d’altres punts de la nostra província, amb edats des de juvenils, fins a algunes ja qualificades com a veteranes.

Hem comptat amb 5 parelles jugadores, vingudes d’Igualada, Capellades, Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat, Calaf, Sant Martí de Sesgueioles, Cerdanyola, Rubí  i d’altres punts de la província, amb edats compreses entre juvenils i  veteranes.

Èxit de participació en el I Open Femení del Club Frontenis Abrera!

Puntualment, a les 09.00 h de dissabte 11 de març, la pilota colpejava per primer cop la paret del frontó i des d’aquest moment, s’han anat succeint les diferents partides de la fase de lliga. Cap a les 11.00 h, s’ha pogut fer una aturada en el torneig, per a poder fer un esmorzar conjunt, per reposar forces i establir una relació entre les jugadores i poder tenir la oportunitat de fer un grup estable, per a poder organitzar més competicions de Frontenis femení a Catalunya. Després de la pausa, es va reiniciar la competició, en la seva fase de lliga prèvia, en la que la parella formada per Sonia Buades i Laia Ferrer, s’han imposat guanyant tots els seus partits, amb molta solidesa. En segon lloc Raquel López i Irene Canet, terceres Begoña Carrera i Júlia Pérez, en quart lloc Paula i Lucía i cinquenes Sandra i Rosa.

Sonia Buades i Laia Ferrer, s’han imposat guanyant tots els partits; en segon lloc han quedat la Raquel López i l'Irene Canet, terceres Begoña Carrera i Júlia Pérez, en quart lloc Paula i Lucía i cinquenes Sandra i Rosa.

Èxit de participació en el I Open Femení del Club Frontenis Abrera!

La primera semifinal enfrontava a les segones contra les terceres. Tal com ha succeït en la fase de lliga, Raquel i Irene, s’han imposat a Begoña i Julia per 21 a 15. En l’altra semifinal, Sonia i Laia, no han donat cap opció a Paula i Lucia, imposant-se per 21-3. En la final de consolació, Begoña i Julia, s’han imposat a Paula i Lucia per 21-7.

A la final absoluta, Sonia i Laia han resultat les vencedores i no han donat cap opció a Raquel i Irene, imposant-se per 21-2, destacant el gran joc de Laia Ferrer, que amb el seu potent servei i domini a la davantera, ha dominat tot el campionat.

El torneig ha acabat amb l’entrega de premis, a totes les parelles, amb la presencia del nostre alcalde, Jesús Naharro, el regidor d’Esports, Jordi Moreno i els membres de la Junta del Club Frontenis Abrera, Fernando Tena, José Juan Cuesta i Isidre Ricart.

Des de l’Ajuntament d’Abrera, felicitem les jugadores pel seu bon treball, dedicació i resultats en aquest I Open Femení de Frontenis d’Abrera i felicitem i agraïm el treball realitzat pel Club Frontenis Abrera, per la seva activitat diària i el foment de l’activitat física i esportiva entre els nostres veïns i veïnes.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ