DIUMENGE, 12/05/2024 | 20:47 h
  • Audiència Pública de Pressupostos 2022

Audiències Públiques dels Pressupostos municipals 2023. Participa-hi!

2/11/2022

Aquests propers dies, del dijous 3 al dilluns 7 de novembre, des de l'Ajuntament d'Abrera durem  a terme les Audiències Públiques dels Pressupostos 2023 a diferents espais del nostre municipi per donar a conèixer a les veïnes i veïns del nostre municipi la proposta del pressupost municipal per l'any vinent i recollir les propostes de la ciutadania. Enguany, recuperem les audiències presencials, després de dues edicions telemàtiques a causa de la pandèmia de la Covid-19.

Des de l'Ajuntament d'Abrera seguim comptant amb la col·laboració dels abrerencs i abrerenques en l'elaboració dels comptes municipals del proper any. L’objectiu de les Audiències Públiques de Pressupostos, que duem a terme des de l'any 2016, és apropar-nos a la ciutadania del nucli urbà i els barris d'Abrera per recollir les propostes de les veïnes i veïns per a l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha posat en relleu que amb les Audiències Públiques de Pressupostos, "explicarem les línies d’inversió que volem fer a Abrera l'any 2023. Però, sobretot, volem recollir les propostes de la ciutadania". L'alcalde anima les veïnes i veïns per tal que "ens facin arribar les seves propostes per tal de treballar-les i poder-les contemplar, si fos el cas. Esperem que la ciutadania, un altre cop, s’impliqui i participi en els Pressupostos 2023".

L’objectiu de les Audiències Públiques de Pressupostos, que duem a terme des de l'any 2016, és apropar-nos a la ciutadania del nucli urbà i els barris d'Abrera per recollir les propostes per a l’elaboració dels pressupostos municipals de l’any vinent.

Audiències Públiques de Pressupostos 2023

Dijous 3 de novembre

• 18 h. Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17)
  • 18 h. Casal Social de Santa Maria de Vilalba (carrer Major, 18)

Divendres 4 de novembre

• 18 h. Casal social de Can Vilalba (Circumval·lació, 3)

Dissabte 5 de novembre

• 9 h. Mòdul de Ca n'Amat (carrer d'Aneto, 1).

Dilluns 7 de novembre

• 18 h. Casal Social de Les Carpes (c. Empordà, 4)

Us convidem a participar en les diferents audiències i també a presentar les vostres propostes al correu electrònic pressupostos2023@abrera.cat

Participa-.hi. Entre totes i tots fem Abrera!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ