DISSABTE, 27/07/2024 | 12:05 h
  • agenda esports
  • Futbol Sala
  • banner pilota futbol

Abrera amb l'esport! Consulteu les activitats i les competicions esportives del cap de setmana del dissabte 22 i diumenge 23 d'octubre de les entitats abrerenques

21/10/2022

A continuació podeu consultar els esdeveniments esportius i el calendari dels partits que han estat facilitats per les entitats esportives. Aquest cap de setmana del dissabte 22 i el diumenge 23 de maig disputaran els seus partits i competicions l'Agrupació Esportiva Abrera, el Club Esportiu Futsal Abrera, el Club Bàsquet Abrera i el Club Frontenis Abrera, el qual també ha programat una matinal per a joves a les pistes municipals de frontó.

Club Frontenis Abrera

Dissabte 22 d'octubre, de 9.00 h a 14.00 h, a les pistes municipals, el Club Frontenis Abrera organitza una matinal de frontenis adreçada a joves d’entre 12 a 17 anys perquè coneguin l’esport per a la qual no cal portar raquetes.

Club Frontenis Abrera - Cartell matinal per a joves 22-10-22.jpg

D'altra banda, també per aquest cap de setmana, es disputa la Fase Final del Campionat de Catalunya de Frontennis per equips 2022. Concretament els abrerencs competiran dissabte 22 a les 11.30 h amb el CN Terrassa "A" en la 2ª Semifinal de 1ª Categoria i l'endemà, diumenge 23, es jugarà la Final de 1ª Categoria a les 11.30 h, entre els guanyadors d'ambdues semifinals. Molta sort CF Abrera!

Club Frontennis Abrera - Dissabte 22 i Diumenge 23 d'octubre de 2022

Des del club també treballen en el Torneig del Pernil 2022 i en l'inici de la nova temporada. Per conèixer tots els detalls podeu escoltar L'Entrevista del Dia de Ràdio Abrera del dijous 20 d'octubre de 2022 amb l'Isidre Ricard i l'Aitor Tena, del Club Frontenis Abrera, fent clic aquí.

Agrupació Esportiva Abrera

PARTITS A CASA

AE Abrera - Calendari partits dissabte 22 i diumenge 23 octubre 2022 - A casa.jpg

PARTITS FORA

AE Abrera - Calendari partits dissabte 22 i diumenge 23 octubre 2022 - A fora.jpg

Podeu consultar el detall de tots els resultats i veure totes les fotografies de les competicions de l'Agrupació Espotiva Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí

Club Bàsquet Abrera

LOCAL

Club Bàsquet Abrera - Calendari partits dissabte 22 d'octubre - A casa.jpegClub Bàsquet Abrera - Calendari partits dissabte 22 d'octubre - A casa 2.jpeg

Podeu consultar tota l'actualtiat del Club Basquet Abrera al seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

Club Esportiu Futsal Abrera

Calendari partits - Abrera Club Esportiu Futsal Dissabte 22 i diumenge 23 d'octubre de 2022

Podeu consultar el detall de tots els resultats i veure totes les fotografies de les competicions del Club Esportiu Futsal Abrera al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí

Club d'Atletisme d'Abrera

Podeu consultar tota la informació de l'entitat al perfil d’Instragram del Club d’Atletisme d’Abrera fent clic aquí.

Gaudim, un any més, de la Cursa Abrera Corre D9, una de les fites esportives més important del nostre calendari! Gràcies, Abrera!

Abrera Club Ciclista

Per estar informats de les activitats que realitza l'Abrera Club Ciclista podeu consultar el seu perfil d'Instagram fent clic aquí.

Abrera amb l'esport! Èxit de participació en la 2a Cursa Vila d'Abrera, organitzada per l'Abrera Club Ciclista

Abrera Gimnàstic Club

Podeu consultar el detall de tots els resultats, les informacions més destacades del club i veure totes les fotografies de les competicions de l'Abrera Gimnàstic Club al seu perfil d'Instagram al que podeu accedir fent clic aquí.

Abrera Gimnàstic Club (2).jpeg

Abrera, amb l'esport!  Donem suport a les nostres entitats esportives!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

Canals Comunicació Ajuntament faldó