DIVENDRES, 19/04/2024 | 13:17 h
  • Jovent d'Abrera! Gaudiu de l'estiu al municipi, amb les activitats del Trenkestiu 2022! Consulteu-les totes!

+ 13

• Activitats del Trenkestiu 2022

14/7/2022

Ep Joves! Voleu gaudir de l’estiu al municipi amb diferents activitats esportives i lúdiques? Des del Casal de Joves d'Abrera, durant aquest mes de juliol, organitzem una nova edició del Trenkestiu, amb una programació setmanal especial per gaudir plegades i plegats de l’estiu!

Preparades i preparats per gaudir de l'estiu al nostre municipi? Ja hem posat en marxa una nova edició del Trenkestiu, una macro-activitat que compta amb iniciatives de tota mena, que farem durant el mes de juliol, de caràcter inclusiu i transversal, en el qual participaran els i les joves del municipi que no hagin marxat de vacances. A continuació us detallem les propostes programades! Preneu nota!

Programa d'activitats del Trenkestiu 2022

Les activitats del Trenkestiu per aquest mes de juliol, són les següents:

• Dissabte 16 de juliol de les 16.30 h a les 20.30 h totes i tots els i les joves podran gaudir de #BIGSPLASH. Consulteu tota la informació, clicant aquí.
  • Dilluns 18 de juliol al Casal de Joves de les 16.00 h a les 20.30 h, els i les joves d’entre 14 i 25 anys podran gaudir de l’Hípica Esparreguera.
  • Dimarts 19 i dimarts 26 de juliol al Parc de Can Morral els joves d’entre 13 i 30 anys podran gaudir de diferents partits de bàsquet. Aquesta activitat es realitzarà entre les 18.30 h i les 21 h.
  • Dimecres 20, divendres 22, dilluns 25 i dimecres 27 de juliol es realitzarà una sortida a la piscina municipal. Dirigit a joves d’entre 13 i 30 anys. Aquesta activitat es realitzarà de les 17.45 h a les 20 h.

Activitats del Trenkestiu 2022

Èxit de participació en les primeres activitats del Trenkestiu!

El dimecres 6 i 13 de juliol passat a la tarda, els i les joves d’entre 13 i 30 anys, van realitzar una sortida a la Piscina Municipal d'Estiu. El dijous 7 de juliol els joves d’entre 14 a 25 anys, van gaudir d'una sortida a Illa Fantasia, durant tot el dia.

Encetàvem la setmana següent, amb una sortida al cinema, dirigida a joves d’entre 14 a 15 anys, el dilluns 11 de juliol. L'endemà, el dimarts 12 de juliol a les 19 h va tenir lloc un Torneig de Ping Pong al parc de Can Morral. Aquesta activitat estava dirigida a joves d’entre 13 i 30 anys.

Si voleu consultar el programa complet d'activitats del Trenkestiu 2022, trobareu tota la informació a l’Instagram @casaldejovesabrera.

Us hi esperem al Trenkestiu 2022!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ