DIJOUS, 28/03/2024 | 12:40 h
  • Obres de millora de l'asfaltat. Barri de Can Vilalba
  • Pla de Xoc del barri de Can Vilalba
  • Obres

Realitzem treballs de millora de l'asfaltat del barri de Can Vilalba

Les actuacions s'emmarquen dins el Pla de Xoc de millora del barri del nostre municipi

23/6/2022

Des de l’Ajuntament d’Abrera hem posat en marxa la Fase 1 del Pla de Xoc del barri de Can Vilalba. Dins els treballs per a la millora de l'estat de conservació que s’estan duent a terme des de començament del mes de maig passat, i que s’allargaran durant aproximadament sis mesos. Aquest dijous 23 de juny, entre les deu del matí i les sis de la tarda, és previst realitzar feines de reparació de l’asfaltat als punts que detallem seguidament.

• En el carrer Baix Llobregat, entre els números 36 i 48,
  • En el camí que connecta Can Vilalba amb la urbanització Oasis d'Olesa de Montserrat, on es repararan algunes zones puntuals malmeses.

Pla de Xoc de Can Vilalba

Amb aquestes actuacions, des de l'Ajuntament d'Abrera assolim el nostre objectiu prioritari de millorar la qualitat de vida de la ciutadania. Els treballs del Pla de Xoc de Can Vilalba contemplen diverses actuacions de millora:

• Reparació de voreres i vorades
  • El reasfaltatge de zones malmeses, concretament a l'avinguda Circumval·lació i els carrers Aragó, Galícia, Baix Llobregat i Castella La Manxa.
  • També es farà una desbrossada de tots els carrers a voreres i calçades.
  • Es col·locaran dos tancaments als culs de sac dels carrers Sant Lluís i Sant Joaquim per evitar l'accés a la zona del Castell de Voltrera des d'aquests carrers.
  • Finalment, també s’adequaran les zones de contenidors amb la col·locació de topalls i es milloraran els passos de vianant

Els treballs del Pla de Xoc de Can Vilalba contemplen diverses actuacions de millora com la reparació de voreres i vorades i el reasfaltatge de zones malmeses.

Pla de Xoc del barri de Can Vilalba

Des de l’Ajuntament d’Abrera demanem a les veïnes i veïns que disculpin les molèsties que aquests treballs puguin ocasionar.

A Abrera cuidem i millorem el nostre espai públic!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ