
Pressupostos Participatius 2022-2024
Votacions des del dilluns 18 de setembre fins al diumenge 8 d'octubre, ambdos inclosos
Obrim un procés de selecció per cobrir la plaça de Tècnic/a d'Infància i Joventut i la constitució d'una borsa de treball
El termini s'obrirà dissabte 5 de març i finalitzarà el dilluns 14 de març (ambdós dies inclosos)
4/3/2022
Estàs desocupat/da? Cerques feina al nostre municipi? Des de l'Ajuntament d'Abrera obrim un nou procés de selecció per a la cobertura d'una plaça de Tècnic/a d'Infància i Joventut pel sistema de concurs oposició lliura i la constitució d'una borsa de treball.
El termini de presentació de candidatures s'obre aquest dissabte 5 de març i finalitzarà el dilluns 14 de març (ambdós dies inclosos). A continuació us detallem les característiques del procés.
Funcions bàsiques a desenvolupar:
- Dissenyar, programar, planificar, executar i coordinar els programes a dur a terme dins del seu àmbit competencial, col·laborant en l'elaboració de noves línies d'actuació i assumint totes les tasques derivades d'aquesta activitat.
- Estudiar i detectar les noves necessitats a cobrir en relació al col·lectiu d'infants i joves del municipi.
- Promoure i fomentar les relacions socials entre infants i joves així com la participació dels joves i el teixit associatiu del municipi.
- Implantar el Pla Local de Joventut.
- Gestionar les subvencions rebudes, elaborant justificacions i memòries, entre d'altres.
- Elaborar informes i plans tècnics sobre temes de la seva competència.
- Coordinar-se amb d'altres àmbits municipals en tots els projectes i programes d'actuació en xarxa o comunitaris que requereixin una participació conjunta.
- Assessorar i donar suport tècnic tant a nivell intern (la Corporació en general) com a nivell extern (institucions i usuaris en general) proporcionant informació sobre la matèria de la seva especialitat.
- Assistir i participar en els actes públics, comissions, reunions o grups de treball als quals sigui designat/da assumint la representació de l'Ajuntament en la seva matèria competencial o qualsevol altre rol que li sigui requerit.
- Atendre al públic personal, telefònicament i telemàticament (xarxes socials i gestió pàgina Internet), resoldre aquelles qüestions per les que està capacitat, informant i assessorant al col·lectiu infantil i juvenil i gestionar les consultes que formulin.
- Gestionar i coordinar els contactes i relacions amb altres unitats organitzatives de la Corporació, altres Administracions així com amb entitats i associacions relacionades amb el seu àmbit competencial, duent a terme totes aquelles tasques que d'aquesta activitat es derivin.
- Gestionar pressupost i expedients administratius general.
- Gestionar subvencions a entitats.
- Gestionar subvencions d’altres administracions.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Qualsevol altra funció de naturalesa similar que li sigui atribuïda.
Titulació mínima requerida
- Diplomatura, llicenciatura o grau universitari o titulació equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en el termini de presentació d’instàncies.
- Els/les aspirants estrangers/es han d’estar en possessió i acreditar títol reconegut a Espanya de conformitat amb el que estableix la normativa vigent en aquesta matèria.
- Nivell suficiència de català (C1) (anterior nivell de suficiència de català C) de la Direcció General de Política Lingüística o qualsevol altre reconegut oficialment, com a equivalent.
El termini de presentació de candidatures romandrà obert des del dissabte 5 de març fins el dilluns 14 de març (ambdós dies inclosos)
Presentació d'instàncies
Les persones interessades en aquest procés selectiu podran presentar les seves sol·licituds:
- De manera telemàtica a través de la seu electrònica (opció recomanada) fent clic aquí.
Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació. Consulteu el manual fent clic aquí. - Mitjançant cita prèvia a través del registre general d’entrades de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament d’Abrera (plaça de la Constitució, 1).
- Per demanar cita prèvia podeu trucar al T. 93 770 03 25 de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i les tardes de dimarts i dimecres de 16.30 h a 19 h o enviar-nos un correu electrònic a l'adreça informacio@abrera.cat. L'atenció presencial per cita prèvia a l'OAC serà els matins de dilluns a divendres, de 9 h a 14 h. Les sol·licituds i la documentació requerida s'hauran de presentar mitjançant model d'instància normalitzat.
Més informació a la secció d'Oferta d'Ocupació Pública fent clic aquí i a l'enllaç que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.