DIJOUS, 18/04/2024 | 21:02 h

Procés de selecció d'una plaça de Tècnic/a d'Infància i Joventut, pel sistema de concurs oposició lliure i constitució d'una borsa de treball

Convocatòria

665/2022

Publicats avui 14.04.2022 els resultats de les proves 2a, desenvolupament de cas pràctic i 3a, valoració de les competències professionals, d'acord amb les bases reguladores del procés, les persones que han superat totes les proves, disposen d'un (1) dia laborable, comptat a partir del dia següent de la publicació dels resultats de les últimes proves per acreditar documentalment els mèrits de conformitat amb el barem establert a la base 6a Fase concurs.

El dia laborable de presentació d’instàncies és el 19.04.2022.

La instància de mèrits estarà activa dimarts 19 d'abril a primera hora del matí

Data límit d'admisió