DISSABTE, 03/12/2022 | 04:32 h
  • Caminada de la Gent Gran 2021
  • Protecció Civil d'Abrera col·labora amb La Palma
  • Lliurem les acreditacions als nous voluntaris i voluntàries de Protecció Civil del nostre municipi i agraïm la seva tasca

• Gran Rua de Carnestoltes. Carnaval 2020. Protecció Civil d'Abrera

Commemorem el Dia Internacional de Protecció Civil

1/3/2022

Des de l’Ajuntament d’Abrera, i en especial l’Àrea de Protecció civil i Seguretat ciutadana municipal, volem donar les gràcies i a l'Associació de voluntaris de Protecció Civil d’Abrera per la seva col·laboració en tasques fonamentals com la seguretat, la prevenció i la col·laboració amb la ciutadana d’Abrera. Sobretot en moments tan difícil com els dels últims anys on la pandèmia per la Covid-19 ha fet molt necessària la seva solidaritat.

Volem donar les gràcies i a l'Associació de voluntaris de Protecció Civil d’Abrera per la seva col·laboració en tasques fonamentals com la seguretat, la prevenció i la col·laboració amb la ciutadana d’Abrera.

• Trobareu més informació sobre l'Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil d'Abrera fent clic aquí.

Felicitats a Protecció Civil, i en especial als seus voluntaris en el vostre dia!

Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!

•  Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma
  • Youtube Ajuntament d'Abrera
  • Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
  • Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ