DIJOUS, 18/04/2024 | 16:46 h
  • Ràdio Abrera retransmitrà en directe el ple telemàtic de l'Ajuntament d'Abrera

Convocatòria extraordinària del Ple Municipal per avui dilluns 20 de desembre mitjançant videoconferència

20/12/2021

Avui dilluns 20 de desembre, a les 9.15 h, durem a terme una sessió extraordinària del Ple Municipal de l'Ajuntament d'Abrera mitjançant videoconferència com a mesura de prevenció de la Covid-19. La retransmissió del ple la podreu seguir en directe a través de Ràdio Abrera. A continuació us detallem els punts establerts a l'ordre del dia de la sessió.

ORDRE DEL DIA:

PART RESOLUTIVA

• Punt únic. Expedient 4766/2021. Aprovació de la modificació de les ordenances fiscals reguladores dels tributs municipals per a l’exercici de 2022.

La sessió extraordinària del Ple Municipal es retransmetrà en directe per Ràdio Abrera, en el 107.9 de la FM. També la podreu seguir per Internet a www.radioabrera.cat i a través de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.