DIVENDRES, 19/04/2024 | 20:29 h
  • Signem un conveni amb Càritas d’Abrera, amb la qual treballem coordinadament per donar suport a les veïnes i veïns d'Abrera

+ 2

10/11/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera hem signat un conveni amb Càritas d’Abrera, per continuar treballant de forma coordinada amb l'entitat del nostre municipi. L'acte de signatura va tenir lloc al consistori el divendres 29 d'octubre passat amb el nostre alcalde, Jesús Naharro, la regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, la cap d'Àrea del Servei d'Atenció a les Persones de l'Ajuntament, Sílvia Ros, i el mossèn de la Parròquia de Sant Pere d'Abrera, Francisco Garcia.

La regidora d'Acció Social, Giulia Mirto, ha destacat que “amb aquest conveni acordem diferents aspectes en relació amb la coordinació que fem des dels Serveis Socials amb Càritas Abrera per a donar suport als veïns i veïnes d’Abrera que ho necessiten. Estem molt agraïdes amb la tasca que fan els i les voluntàries de Càritas des del voluntariat amb el seu esforç constant. Des dels Serveis Socials d’Abrera seguim treballant en totes aquelles accions que suposin una millora per al veïnat que ho necessiti”.

Amb aquest conveni acordem diferents aspectes en relació a la coordinació que fem des dels Serveis Socials amb Càritas Abrera per a donar suport als veïns i veïnes d’Abrera que ho necessiten. Estem molt agraïdes amb la tasca que fan els i les voluntàries de Càritas des del voluntariat amb el seu esforç constant

L’entitat Càritas Parroquial d'Abrera proporciona aliments i productes higiènics bàsics a les persones i famílies que es troben en situació de pobresa, vulnerabilitat o exclusió social per tal que puguin cobrir les seves necessitats bàsiques. Aquests productes els aconsegueix sobretot a través de la Fundació Banc d’Aliments, el Fons Social Europeu, d’excedents alimentaris que donen empreses del sector de la restauració, de la indústria alimentària, etc. i de donacions provinents de particulars i, d’administracions locals.

Mitjançant aquest conveni de col·laboració entre l’Ajuntament d’Abrera i Càritas Parroquial d’Abrera seguim treballant el manteniment del Banc d’Aliments a través de la gestió del transport i la recollida d’aliments.

Horaris de Càritas d'Abrera

• Els divendres de 10 h a 12 h a les dependències de la Parròquia de Sant Pere d'Abrera (pl. de l'Església).

A Abrera, les persones són primer!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ