DIMARTS, 19/03/2024 | 12:48 h
  • Atenció, associacions! Durant el mes de novembre engeguem l'actualització del Registre d'Entitats d'Abrera

Atenció, entitats! Durant el mes de novembre durem a terme l'actualització del Registre d'Entitats d'Abrera

8/11/2021

Des de l'àmbit de Participació Ciutadana de l'Ajuntament d'Abrera iniciem aquest mes de novembre l'actualització del nostre Registre d'Entitats, un llistat que recull les associacions, grups estables i fundacions del nostre municipi.

El registre inclou les dades de totes les entitats actives del nostre poble i també aquelles que tenen Abrera dins el seu àmbit territorial d'actuació de forma principal.

Des de l'Ajuntament d'Abrera fem difusió d'aquestes dades en el nostre directori web i les facilitem sempre que ens les demanen, per la qual cosa és molt important que estiguin actualitzades per compartir la informació correcta.

Les entitats tenen l'obligació de comunicar qualsevol modificació de les seves dades a l'Ajuntament: registrals, de contacte i dels i les membres que les integren (canvis de Junta, etc).

A l'enllaç següent podreu consultar les dades inscrites de la vostra entitat:

Des de l'Ajuntament d'Abrera fem difusió de les dades de les entitats en el nostre directori web i les facilitem sempre que ens les demanen, per la qual cosa és molt important que estiguin actualitzades per compartir la informació correcta

Un cop revisades les vostres dades, si us plau, us agrairíem que ens comuniqueu si són correctes, contactant amb el departament de Participació Ciutadana:

Si cal modificar les vostres dades, en el cas que no estiguin actualitzades, haureu de comunicar-ho a l'Ajuntament, a través de la Seu Electrònica:

• Actualitzeu les vostres dades mitjançant aquest Tràmit fent clic aquí.

Estar inscrit al Registre Municipal d’Entitats permet a les entitats gaudir dels drets següents:

• Exercir, amb caràcter individual, els drets reconeguts a tota la ciutadania.
  • Rebre informació sobre els assumptes d’iniciativa municipal.
  • Rebre per correu electrònic les convocatòries i les ordres del dia de les sessions públiques, i les actes dels òrgans col·legiats.
  • Dret a fer arribar opinions i propostes al Ple Municipal.
  • Rebre ajuts econòmics i de qualsevol altra mena (logístics, assessorament, etc.) i fer servir els mitjans públics municipals d'acord amb la normativa vigent.

Les entitats que no confirmin o actualitzin les seves dades, ja no duguin a terme cap activitat i/o no rebin cap ajut de l'Ajuntament seran donades de baixa del Registre d'Entitats d'Abrera, d'acord amb l'establert al Reglament de Participació Ciutadana d'Abrera.

Si teniu qualsevol dubte o necessiteu més informació al respecte, podeu contactar amb l’Àmbit de Participació Ciutadana.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Actualitzeu les vostres dades!

Logo Diputació de Barcelona

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma