DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:00 h
  • Comprem a Abrera i tu? Iniciem la segona campanya de reactivació econòmica del começ d'Abrera
  • Segona Campanya de Reactivació Econòmica del Comerç d'Abrera
  • Segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera

• Segona Campanya de Reactivació Econòmica del Comerç d'Abrera

Comprem a Abrera i tu? Iniciem la segona campanya de reactivació econòmica del começ d'Abrera. Participa-hi!

15/10/2021

Amb l'objectiu de promocionar i dinamitzar el nostre comerç i reactivar l'economia local, des de l'Ajuntament d'Abrera engeguem la segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera "Comprem a Abrera, i tu?". En aquesta ocasió, la campanya es du a terme mitjançant targetes moneder per l'adquisició de productes i serveis locals.

Des d'avui divendres 15 d'octubre al dijous 2 de desembre podeu acumular tiquets de compra de qualsevol comerç d'Abrera. Del dilluns 15 de novembre al divendres 3 de desembre, a les oficines del Mercat Municipal, podreu bescanviar els vostres tiquets per targetes moneder de 10 i 20 euros, que podreu fer servir del dilluns 15 de novembre al dimecres 5 de gener als comerços adherits a la campanya. Us ho expliquem seguidament!

La ciutadania i els i les comerciants d'Abrera han valorat molt favorablement la primera convocatòria de la campanya 'Comprem a Abrera, i tu'. Per aquest motiu, des de l'Ajuntament d'Abrera iniciem una segona campanya comercial amb l’objectiu de continuar donant suport al teixit comercial local per fer front la crisi provocada per la pandèmia de la Covid-.19. En aquesta ocasió, per agilitzar la tramitació, el sistema de cupons descompte emprat a la primera campanya s'ha substituït per la distribució de targetes moneder per a l’adquisició de productes i serveis locals en el municipi.

La regidora de Promoció Econòmica i Comerç, Guadalupe Marcos, convida a la ciutadania "a participar en aquesta nova campanya. Entre tots i totes ajudem el nostre comerç i serveis, que han estat al nostre costat donant-nos servei durant tota la pandèmia de la Covid-19".

Des de l'Ajuntament d'Abrera iniciem una segona campanya comercial amb l’objectiu de continuar donant suport al teixit comercial local mitjançant targetes moneder

Desenvolupament de la campanya

Del divendres 15 d'octubre al dijous 2 de desembre (ambdós inclosos)

• Període de recollida de tiquets de compra de comerços d'Abrera

Del dilluns 15 de novembre al divendres 3 de desembre (amdós inclosos)

• Període per bencanviar els tiquets de compra per targetes moneder a les oficines del Mercat Municipal (1a planta) en horari de 9 a 13 h i de 16 a 19 h

Del dilluns 15 de novembre al dimecres 5 de gener (ambdós inclosos)

• Període per utilitzar les targetes moneder en els comerços adherits a la campanya. Es podrà utilitzar sempre que hi hagi crèdit disponible.

Qui es pot beneficiar de la campanya?

• Persones majors d’edat que facin compres o utilitzin serveis a Abrera

En quins comerços es podran utilitzar les targetes moneder?

• En tots els comerços que posaran el distintiu vermell de la campanya "Comprem a Abrera" al seu aparador.
  • Properament podreu consultar el llistat d'establiments adherits en aquest web municipal.

Quants tipus de targeta moneder hi ha?

Sempre que s'hagin acumulats tiquets que sumin un import total de 300 euros, rebreu una targeta moneder per valor de 10 euros per gastar a establiments alimentaris, i una altra de 20 euros per a la resta d'establiments i serveis adherits a la campanya.

• Targeta moneder vermella de 10 €

Xec 10 €. Segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera

• Targeta moneder groga de 20 €

Xec 20€. Segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera

Podreu consultar el crèdit disponible a qualsevol oficina de La Caixa de manera gratuïta.

Per a més informació:

Us podeu adreçar a les dependències del Departament de Comerç   (1a planta del Mercat Municipal), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h. També pots trucar al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

Segona campanya de reactivació econòmica del comerç d'Abrera

Segona Campanya de Reactivació Econòmica del Comerç d'Abrera

Comprem a Abrera! Fem créixer el nostre comerç!

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ