DIVENDRES, 29/03/2024 | 09:33 h
  • Concurs Pintura Ràpida Abrera 2021
  • Concurs pintura ràpida

Pintem Abrera! Aquest mes de juny torna el Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera

27/5/2021

Els carrers, places i indrets del nostre municipi tornaran a acollir el diumenge 13 de juny una nova edició del Concurs de Pintura Ràpida Vila d’Abrera, que l'any passat no vam poder dur a terme per les mesures preses per la pandèmia de la Covid-19. Enguany, des de la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera reprenem aquest concurs amb totes les mesures de prevenció vigents.

En el 43è Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera podran participar totes les persones que ho desitgin a partir de 16 anys. La temàtica del concurs pot ser qualsevol aspecte d’Abrera. Cada concursant només podrà presentar una sola obra amb una grandària mínima de 38 cm x48 cm. Es podrà fer servir qualsevol tècnica i procediment per a l’execució de l’obra i les obres s’han de presentar signades i datades per l’artista inscrit.

Inscripció telemàtica fins al dimarts 8 de juny

Per participar en el Concurs de Pintura Ràpida d'enguany, s'ha de presentar una instància genèrica en aquest ajuntament. La data límit d'inscripció és el dimarts 8 de juny. Us expliquem seguidament com fer-ho:

• De manera telemàtica a través de la seu electrònica, fent clic aquí.
    Des de l'Ajuntament seguim impulsant l'atenció telefònica i l'assessorament en la tramitació electrònica. Per facilitar la tramitació electrònica a la ciutadania, hem confeccionat un manual amb tota la informació.
    Consulteu el manual fent clic aquí.

La Casa de Cultura, punt de trobada

El diumenge 13 de juny, la Casa de Cultura del nostre municipi (Federico Garcia Lorca, 17) serà el punt de trobada per començar el concurs. Cada artista caldrà que es presenti proveït d’una única tela o suport en blanc o amb l'emprimació a fons d’un sol color, que serà segellat per poder concursar. La recepció de les obres es durà a terme de les 13.30 h a les 14 h. Posteriorment tindrà lloc la deliberació del jurat i el lliurament de premis. El primer premi està valorat en 800 €, el segon en 600 € i el tercer, en 400 €.

• Consulteu les bases del 43è Concurs de Pintura Ràpida Vila d'Abrera fent clic aquí.

Concurs Pintura Ràpida Abrera 2021

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma