DISSABTE, 27/07/2024 | 17:07 h
  • TROBADA DE COMBOS

Abrera Cultura! No us perdeu el concert de Mar Serra Grup, el dissabte 22 de maig a l'Auditori del Centre Polivalent, amb pròleg de l'Escola Municipal de Música

14/5/2021

La pianista i compositora Mar Serra i la seva formació presentaran el seu darrer treball de jazz i swing titulat 'I sempre demà' el proper dissabte 22 de maig a l'auditori del Centre Polivalent a les 20 h. L’actuació comptarà amb un preludi dels grups de combo de l’Escola de Música. Us hi esperem! Des d'aquest divendres ja podeu adquirir la vostra entrada anticipada en aquest web municipal. Des de l'Ajuntament d'Abrera oferim a la ciutadania una programació cultural adaptada a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

Mar Serra Grup és la formació amb la qual ja va estrenar el primer disc, Opus I, fa pocs anys. La formació original és de quartet amb piano, bateria, contrabaix i violí, però per al segon disc I sempre demà hi ha 4 temes amb saxo i guitarra.

A part de temes propis, Mar Serra ha reescrit  música a partir d’obres clàssiques d’autors com Frederic Mompou, Xavier Montsalvatge, Robert Gerhard o Manuel Blancafort, agafant un motiu, compàs o idea rítmica d’aquests autors i transformant-los per crear una música nova. Per a més informació sobre la trajectòria musical de Mar Serra feu clic aquí.

• Podeu adquirir la vostra entrada pel concert de Marc Serra grup fent clic aquí o a l'enllaç que trobareu en la part inferior d'aquesta pàgina.

Preu de les entrades

• Entrada general 4,5€
  • Entrada reduïda 2,5€ (Majors de 60 anys, menors d’11 a 18 anys, ciutadania en situació d’atur, veïns i veïnes amb disminució o amb carnet de la Biblioteca.

L'entrada a l'auditori del Centre Polivalent es realitzarà de forma esgraonada amb els següents horaris:

• De la fila 1 a la fila 6: Franja horària per accedir a l'espectacle: 19.40 h
  •  De la fila 7 a la fila 10: Franja horària per accedir a l'espectacle: 19.30 h

Si teniu cap dubte o incidència a l'hora d'adquirir la vostra entrada, podeu adreçar-vos per mail a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar.

A l'entrada del recinte, caldrà presentar l'entrada en format digital o en paper mitjançant un codi QR que haureu rebut adjunt al correu. En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones.

Abrera Cultura! No us perdeu el concert de Marc Serra Grup, el dissabte 22 de maig en la Sala Municipal, amb pròleg de l'Escola Municipal de Música

Altres espectacles amb inscripcions obertes

Des de l'Ajuntament d'Abrera estem treballant en la programació d'una àmplia oferta cultural per a totes les edats, adaptada a la situació sanitària actual, amb totes les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. A continuació podeu consultar els diferents espectacles que tenen oberta la inscripció:

• Conta contes: 'La família de les germanes Algaba' de la companyia La Boia Teatre. DISSABTE 15 de maig | 11.00 h a la Casa de Cultura (ENTRADES EXHAURIDES).
  • Xerrada: L'alimentació complementària i BLW a càrrec de Gemma López. DIMARTS 25 de maig de 2021 | 17.30 h a la Casa de Cultura.
  • Cile Musical d'Abrera - Concert FMP Crew. Dissabte 5 de juny de 2021 | 21.00 h a la pl. de Rafael Casanova.

Totes les inscripcions són telemàtiques i es poden realitzar fent clic aquí

Reactivem les activitats culturals

El regidor de Cultura de l'Ajuntament d'Abrera, Francisco Sánchez, ha destacat l'impuls de les activitats culturals al nostre municipi. "El sector cultural comienza su propia desescala y en Abrera no podía ser menos. Durante estos próximos meses y hasta el mes de junio hemos organizados actividades diferentes en las cuales tienen cabida los nuestro niños y niñas, nuestro jóvenes y las familias en general. Actividades que serán siempre con reserva previa".

Sánchez també ha remarcat la gran tasca que realitzen les entitats abrerenques en la dinamització cultural d'Abrera. "Desde el Ajuntament consideramos que las asociaciones son una de los principales pilares de nuestra actividad cultural y se hacen constar por la número de actividades y participantes que promueven. La cultura popular, tan la tradicional como las de otro tipo, son parte del patrimonio inmaterial de la ciudadanía. Los vecinos y vecinas de Abrera están orgullosos de la diversidad cultural que se respira en nuestro municipio. Lamentablemente venimos de pasar tiempos malísimos en donde no hemos podido evitar que la cultura sea en general unos de los derechos más afectados. Queremos desde el Ajuntament y la regidoria de Cultura agradecer el enorme esfuerzo que han realizado todas las entidades para mantener viva la llama de la cultura en Abrera".

Cultura segura

Des de l’Ajuntament d’Abrera apostem per fomentar la cultura de manera segura. Per aquest motiu, les activitats i els espectacles programats segueixen els protocols sanitaris reglamentaris, amb l’aplicació de les mesures higièniques pertinents, amb control d’aforament, inscripcions o venda d’entrada anticipada telemàtica, ús obligatori de mascareta i gel hidroalcohòlic. Els accessos seran esgraonats, l’ús de la mascareta és obligatori i es respectaran les distàncies de seguretat.

Des de l'Ajuntament d'Abrera us convidem a gaudir de la cultura al nostre municipi!