DIVENDRES, 29/03/2024 | 16:52 h
  • L'Escola Josefina Ibáñez Xocolatada realitza una xocolatada solidària per recaudar fons per a la lluita contra el Càncer Infantil

+ 3

L'Escola Josefina Ibáñez realitza una xocolatada solidària per recaptar fons per a la lluita contra el Càncer Infantil

26/2/2021

Com ja va fer l'any 2019, l'Escola Josefina Ibáñez va dur a terme el divendres 12 de febrer una xocolatada solidària per la recaptació de fons per a la investigació del càncer infantil a l'Hospital Sant Joan de Déu. L'activitat l'ha organitzat l'escola amb la col·laboració de l'Associació de Mares i Pares, AMPA, del centre educatiu del nostre municipi, dins la campanya Muntarem un bon cacau!

Aquesta xocolatada es fa a molts centres de tota Espanya i col·laboren diverses associacions en la seva promoció com Pulseres Candela, Associació Aniol.... Durant tota la setmana els nens i nens van aportar la seva donació a l'escola i es va treballar a les classes el comptatge de diners i perquè serveixen aquests actes.

Tot i ser una activitat interna de l'escola i no van poder participar-hi els pares i mares de l'alumnat com en d'altres anys, els nens i nenes van valorar molt positivament l'esdeveniment i es van recaudar 510,62 €.

Segons ha explicat la presidenta de l'AMPA de l'Escola Josefina Ibáñez, Melania Ruiz, "durant tota la setmana els nens i les nenes van aportar la seva donació a l'escola, i es va aprofitar per treballar a les classes el comptatge de diners  i  per a què serveixen aquests actes soldiaris"

Trobareu nés dades sobre la campanya a la pàgina web xocolatadasolidaria.org

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ