DIVENDRES, 29/03/2024 | 07:26 h
  • OMIC Abrera
  • entrevista radio

Ràdio Abrera reprén l'espai mensual de col·laboració amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)

3/2/2021

Després de l'aturada a causa de la reestructuració de la programació provocada per la pandèmia de la Covid-19, a partir d'aquest mes de febrer a Ràdio Abrera es reprén la col·laboració amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) d'Abrera, amb la que cada mes s'ofereix un espai dedicat a temes d’interès per als consumidors i les consumidores del municipi. La primera entrevista tindrà lloc aquest dimecres 3 de febrer a les 14.04h i es parlarà sobre reclamacions per temporals de pluja i vent, de l'adaptació de les rebaixes d'hivern en situació de pandèmia, i de la pujada del preu de la llum coincidint amb l’arribada de l’onada de fred.

El primer dimecres de cada mes, a L' Entrevista del Dia de Ràdio Abrera que s’emet a les 14.04h, després dels Butlletins en Xarxa,  els tècnis i les tècniques de consum de l’OMIC d'Abrera oferiran consells i recomanacions sobre temes diversos relacionats amb l'àmbit del consum.

La primera cita d’aquest any tindrà lloc avui dimecres 3 de febrer, on es parlarà de reclamacions per temporals de pluja i vent, de l'adaptació de les rebaixes d'hivern en situació de pandèmia, i de la pujada del preu de la llum coincidint amb l’arribada de l’onada de fred.

Tots els espis es podran escoltar i descarregar posteriorment a la secció “A la carta” de la web www.radioabrera.cat i de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils  També estaran disponibles a l'apartat d'"Atenció al Consumidor" d'aquesta pàgina web (fer clic aquí).

Atenció als i les consumidors/es

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) d'Abrera ofereix informació i assessorament directe a consumidors/es i usuaris/àries. És un servei gratuït que funciona amb cita prèvia tots els dimecres d'11h a 13h de manera presencial a les dependències del Departament de Promoció Econòmica a l’edifici del Mercat Municipal d’Abrera (c/Martorell, 20 1a planta) , i de 16.30h a 18.30h de manera no presencial.

Cita prèvia

Per demanar cita amb l'OMIC d'Abera es pot trucar al telèfon 93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a consum@abrera.cat.

A causa de les mesures adoptades per la prevenció i contenció del coronavirus, des del Servei de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera es continua potenciant l'atenció telefònica i els tràmits virtuals per a les veïnes i veïns. Per això es recomana que aquestes continuïn sent les vies prioritàries i preferents en la gestió de qualsevol tràmit.

Per sol·licitar cita prèvia a Promoció Econòmica cal trucar al T. 93 770 01 02 en l'horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h. També es pot enviar un correu electrònic a l'adreça: promocioeconomica@abrera.cat

Trobar feina

El Servei Local d’Ocupació continua actiu tramitant noves altes i ajudant als usuaris i usuàries a la recerca activa de feina, de manera no presencial fent servir els mitjans a l'abast, amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral en un moment tan delicat.

Les persones que cerquen feina poden consultar les ofertes al Xaloc (cliqueu aquí).

Formació telemàtica

Es continua oferint recursos formatius adaptat per impartir-los de forma telemàtica, tant pel que fa a formació ocupacional com a formacions específiques. Podeu cosultar l'oferta formativa programada duran l'any 2021 fent clic aquí.

Assessorament a empreses i emprenedors del municipi

A través d'aquest servei s'ofereix assessorament a  empreses i emprenedors/es per facilitar tota la informació derivada de la crisis de la Covid-19, així com per ajudar-los a emprendre els seus negocis.

Gestió del comerç local

Es gestiona el comerç, el mercat municipal i el mercat setmanal per tal que els veïns i veïnes tinguin sempre a l’abast els productes de primera necessitat garantits, i es treballa amb nous projectes perquè Abrera pugui créixer en el futur.

Més informació

Per a més informació us podeu adreçar a les dependències del Departament de Promoció Econòmica (1a planta del Mercat Municipal), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h.

També es pot trucar al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

També trobareu tota la informació al Facebook. Podeu accedir-hi fent clic aquí.

Us informem de tota l'actualitat municipal! Seguiu-nos!