Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIVENDRES, 18/08/2017 | 04:49 h

Promoció Econòmica, Comerç i Turisme > Consum > ATENCIÓ AL CONSUMIDOR

  • Atenció al Consumidor

Informació i assessorament directe als nostre veïns

Algun problema amb una factura d'una empresa de serveis? Amb la garantia d'un producte? Amb una devolució? L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) d'Abrera ofereix informació i assessorament directe a consumidors i usuaris.

Què fem

  • Ajudem i informem sobre com tramitar reclamacions.
  • Organitzem campanyes i xerrades de sensibilització als consumidors i als venedors.
  • Col·laborem en inspeccions informatives de consum. 

  • Dintre dels serveis que presta la UNAE (Federació Cívica de Consumidors i Mestresses de Casa de Catalunya) es troba el foment i difusió de l'OMIC a través d'entrevistes a l'emissora municipal de ràdio. En aquesta ocasió el tema tractat el dijous 1 de desembre a les 14 hores va ser: Consells i precaucions en la compra de productes per Internet. Adjuntem l'àudio que pot ser molt últil i interessant (part inferior de la pàgina).

 

Contacte

Edifici del Mercat Municipal

c/Martorell, 20 1a planta

T. 93 770 01 02

Horari
Dimarts d' 11 a 13 h.


 

Responsable del servei

Núria Esteban
estebanjn@ajuntamentabrera.cat

  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar
  • Consells i precaucions en la compra de productes per Internet

INFORMA'T

SERVEIS > Promoció Econòmica, Comerç i Turisme > Consum > Atenció al consumidor
AJUNTAMENT D’ABRERA , Pça. Constitució 1 - informacio@ajuntamentabrera.cat - Atenció: 93 770 03 25