DILLUNS, 13/05/2024 | 08:52 h

Des del departament de Promoció Econòmica obrim les inscripcions per a un nou curs d'ACTIC de nivell 1

3/6/2020

El nostre Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera té oberta la inscripció per al curs d'Acreditació de Competències en Tecnologia de la Informació i de la Comunicació de nivell 1 que es durà a terme del proper dimarts 16 de juny al dijous 16 de juliol, els dimarts i dijous en horari de 16.30 h a 18.30 h en format online.

El proper dimarts 16 de juny s'encetarà un nou curs d'ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologia de la Informació i de la Comunicació) de nivell 1. L'acció formativa es realitzarà els dimarts i els dijous del 16 de juny al 16 de juliol de 2020 en horari de 16.30 h a 18.30 h en format telemàtic, a causa de les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19.

Per a més informació i formalitzar les inscripcions, les persones interessades s’han d’adreçar al Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament d’Abrera, trucant al T.93 770 01 02 de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i les tardes de dimecres de 16.30 h a 19 h, o escriure un correu electrònic a l'adreça promocioeconomica@abrera.cat

Un departament sempre actiu!

El Servei Local d’Ocupació d'Abrera ha mantingut la seva activitat durant el període de confinament per la Covid-19, tramitant noves altes i ajudant als nostres usuaris a la recerca activa de feina, de manera no presencial fent servir els mitjans al nostre abast, amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral en un moment tan delicat.

Troba l'oferta de feina que més s'adapti a les teves necessitats

• Per a les persones que cerquen feina us recordem que podeu seguir consultant les ofertes al Xaloc (feu clic aquí).
  • En aquests moments hi ha necessitat urgent de contractar persones per a cobrir ocupacions relacionades amb l’atenció a les persones.
  • Us podreu inscriure en borses de treball creades pel SOC per cobrir l’emergència COVID 19 fent clic aquí.  https://feinaactiva.gencat.cat/web/guest/home

L'Agència per a la Innovació i el Coneixement del Baix Llobregat i L’Hospitalet, Innobaix, que fomenta la creació, la formació de noves persones emprenedores i promoció de la innovació en tots els sectors, amb la finalitat d’augmentar la competitivitat de les empreses a la zona, posa a la disposició de totes i tots els usuaris i usuàries el 'Seminari Web: Transformació digital per a pimes i comerços', dirigit a petites i mitjanes empreses i al comerç local. Per a més informació i formalitzar les inscripcions us podeu adreçar al web d'Innobaix, fent clic aquí.

D'altra banda, per a les persones que estan en situació de recerca de feina informen que el Servei Públic d’Ocupació (SOC) ha posat a disposició de la ciutadania un nou telèfon d’informació, el T. 900 800 046 on podreu dirigir les vostres consultes i fer els tràmits que normalment es realitzen des de les oficines de Treball de la Generalitat.

Consulteu totes les mesures preses per l'Ajuntament per fer la Covid-19 a Abrera (feu clic aquí).

Ets autònom/a? Consulteu els ajuts de diferents administracions (Feu clic aquí).

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.