DILLUNS, 13/05/2024 | 18:37 h

Tres integrants de la nostra Policia Local s’han llicenciat a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya

20/6/2019

El dimecres 19 de juny passat al matí va tenir lloc a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya l’acte de la llicenciatura dels i les alumnes pertanyents a la 32ª promoció de policies. D’aquests, 3 són membres de la plantilla de la Policia Local d’Abrera que han superat amb èxit el curs de formació bàsica per a policies. Moltes felicitats!

Els i les 804 membres de les policies locals i del cos de mossos d’esquadra han compartit nou mesos d’intens treball amb un total de 1.282 hores lectives impartides, amb un model que pretén afavorir la interrelació entre els cossos de la policia de Catalunya i una col·laboració més eficaç i eficient. D’aquests alumnes, 3 són membres de la plantilla de la Policia Local d’Abrera, que han superat amb èxit el curs de formació bàsica per a policies.

L’acte, també conegut entre els aspirants com “la tirada de gorres”, suposa la culminació a uns mesos de feina diària intensa que tenen la seva recompensa amb la recollida de diplomes que certifiquen la superació del curs.

La data esdevé especial pels i les aspirants, però sobretot per les seves famílies que representen un suport fonamental en el llarg camí que aquests recorren per aconseguir graduar-se com a policies.

A l’acte han assistit l’Alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, acompanyat per l’Inspector en Cap de la Policia Local d’Abrera, Juan Antonio González i el Caporal Coordinador Martín Gutiérrez. L’Alcalde ha felicitat personalment als policies d’Abrera que estaven acompanyats per les seves famílies i amics.

Aquests tres nous policies s’han incorporat a la plantilla de la nostra Policia Local per tal de continuar amb el procés de modernització i professionalització iniciat a l’any  2017 i que de ben segur contribuiran a millorar la seguretat i el benestar dels veïns i veïnes d’Abrera.