DIJOUS, 02/05/2024 | 02:37 h

Expectació per la Segona Encesa de Llums de Nadal a Abrera!

28/11/2017

La plaça Pau Casals celebrarà el proper divendres 1 de desembre la Segona Encesa de Llums de Nadal, un esdeveniment per a tothom! Els veïns i veïnes podran gaudir de coca i un got de xocolata i de les actuacions i amenitzacions que estem preparant des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera.

El grup d’Abrera Big Friday conduirà la festa i l’amenitzarà amb sortejos i música actual. Primer actuaran els alumnes de l’Escola de Dansa Juan Antonio Garcia i després les noies que formen part de l’Associació “Vive y Baila”. A més, es servirà xocolata desfeta ben calenta, acompanyada de coca perquè el moment sigui ple de màgia per a petits i grans.

A partir de les sis de la tarda hi haurà un compte enrere amb alumnes de les escoles de primària del nostre municipi (Francesc Platón i Sartí, Ernest Lluch i Josefina Ibáñez) acompanyats per l’alcalde, Jesús Naharro.

L’enllumenat de Nadal d’Abrera d’enguany presentarà un arbre de Nadal al centre de la Plaça de Pau Casals on podràs fer-te fotos i compartir i felicitar les festes amb la gent que més t’estimes. Els nostres carrers estaran engalanats fins el proper dia 7 de gener de 2018.