DILLUNS, 17/05/2021 | 02:24 h

• Espai Salut

Consells sobre nutrició saludable

Espai Salut, píndoles de nutrició amb Cristina Ortega

El Servei de Salut Pública i Benestar ha treballat conjuntament amb el Departament de Comunicació i Ràdio Abrera la creació d'un espai nou, l'Espai Salut, amb consells sobre nutrició saludable a càrrec de la tècnica en dietètica i nutrició Cristina Ortega @farmacris.

EspaiSalut a Instagram

Des del mes d'abril, trobareu l'Espai Salut al perfil d'Instagram de l'Ajuntament d'Abrera @Abrerainfo amb diversos post amb recomanacions nutricionals

POST MAIG 2021 ESPAI SALUT DIETES AMB COGNOM

• Setmana de la Salut i l'Activitat física. Abbril 2021. Què és aconsellable menjar abans, durant i després de l'activitat física? Veieu el post amb els consells fent clic aquí.

EspaiSalut a Ràdio Abrera

També a partir d'aquest mes d'abril, el tercer dimecres de cada mes a les 14.04h, Ràdio Abrera emetrà l'EspaiSalut, una píndola informativa amb consells de nutrició a càrrec de la tècnica en dietètica i nutrició Cristina Ortega @farmacris. La primera emissió tindrà lloc el dimecres 21 d'abril. Posteriorment a la seva emissió, trobareu els podcast de l'espai al web radioabrera.cat i en aquest espai web.

Espai Salut a Ràdio Abrera amb Cristina Ortega 02.jpeg

• Escolta L'Espai Salut de Ràdio Abrera del 21/04/21 sobre alimentació i activitat física fent clic aquí

SERVEIS > Salut Pública i Benestar > Espai Salut. Consells de nutrició