DISSABTE, 22/01/2022 | 19:32 h

• Espai Salut

Consells sobre nutrició saludable

Espai Salut, píndoles de nutrició amb Cristina Ortega

El Servei de Salut Pública i Benestar ha treballat conjuntament amb el Departament de Comunicació i Ràdio Abrera la creació d'un espai nou, l'Espai Salut, amb consells sobre nutrició saludable a càrrec de la tècnica en dietètica i nutrició Cristina Ortega @farmacris.

EspaiSalut a Instagram

Des del mes d'abril, trobareu l'Espai Salut al perfil d'Instagram de l'Ajuntament d'Abrera @Abrerainfo amb diversos post amb recomanacions nutricionals

Espai Salut Desembre - Receptari de Nadal.jpg

• Receptari de Nadal. Desembre 2021. El Nadal és una de les èpoques de l'any en què tenim més excessos alimentaris. Per això us proposem consultar el darrer post de la temporada amb un petit recull de receptes nadalenques fent clic aquí.
  • Malalties cardiovasculars. Novembre 2021. Les malalties cardiovasculars son la principal causa de mort a tot el món. Pots consultar algunes pautes de prevenció i abordatge dietètic nutricional entorn a les malalties cardiovasculars fent clic aquí
  • Alimentació en persones grans. Octubre 2021. Arribar a la vellesa no és incompatible amb tenir un bon estat nutricional i de salut, però cal tenir cura del nostre organisme. Coneix els objectius que ha de tenir l'alimentació en aquesta etapa fent clic aquí.
  • Celiaquia i sensibilitat al gluten. Setembre 2021. El dilluns 13 de setembre es commemora el Dia Nacional de la Conscienciació sobre la malaltia celíaca. Coneix més sobre la celiquia fent clic aquí.
  • Mites alimentaris. Agost 2021. Existeixen un munt de mites al voltant de l’alimentació i nosaltres els desmuntem.  Descobreix sis mites entorn la alimentació fent clic aquí.
  • Receptari d'estiu. Juliol 2021. Gaudeix de bons àpats saludables amb els nostre "Receptari d'Estiu" per a tota la família. Pots consultar-lo al post amb diverses receptes fent clic aquí.
  • Innocuïtat alimentària. Juny 2021. Saps que has de fer per prevenir toxiinfeccions alimentàries? Troba la resposta al post sobre innocuïtat alimentària fent clic aquí
  • Dietes amb cognom. Maig 2021. Com sabem si ens trobem davant d'una dieta fraudulenta o "miraculosa"? Consulteu el post sobre dietes miraculoses fent clic aquí.
  • Setmana de la Salut i l'Activitat física. Abril 2021. Què és aconsellable menjar abans, durant i després de l'activitat física? Veieu el post amb els consells fent clic aquí.

EspaiSalut a Ràdio Abrera

També, des del passat mes d'abril de 2021, el tercer dimecres de cada mes a les 14.04h, Ràdio Abrera emet l'EspaiSalut, una píndola informativa amb consells de nutrició a càrrec de la tècnica en dietètica i nutrició Cristina Ortega @farmacris. Posteriorment a la seva emissió, trobareu tots els podcast de l'EspaiSalut fent clic aquí i a continuació en aquest espai web.

Espai Salut a Ràdio Abrera amb Cristina Ortega 02.jpeg

• Escolta L'Espai Salut de Ràdio Abrera del 21/04/21 sobre alimentació i activitat física fent clic aquí
  • Escolta L'Espai Salut de Ràdio Abrera del 19/05/21 sobre les dietes amb cognomfent clic aquí
  • Escolta L'Espai Salut de Ràdio Abrera del 16/06/21 sobre la innocuïtat alimentària fent clic aquí