Finestreta Única
L'Oficina d'Atenció Ciutadana ofereix la possibilitat de tramitar de manera integrada la majoria de les gestions municipals. A més té funcions de registre general i de finestreta única. Per tant, s’atenen totes les peticions, sol·licituds i tràmits presentats per la ciutadania que s'adrecin a l'Ajuntament, així com aquelles que s'adrecin a òrgans de l’Administració General de l’Estat i de l’Administració de la Generalitat de Catalunya o a les entitats de dret públic vinculades o dependents d’aquestes administracions.
Els registres dels ens locals NO estan habilitats per admetre els documents adreçats a:
- Corts Generals
- Tribunal Constitucional
- Consell General del Poder Judicial
- Parlament de Catalunya
- Consell Consultiu de la Generalitat
- Defensor del Poble
- Tribunal de Comptes
- Síndic de Greuges
- Sindicatura de Comptes
- Òrgans jurisdiccionals (jutjats i tribunals)
- Registres Civil, Mercantil i de la Propietat
Qui ho pot sol·licitar?
Les persones físiques.
Les persones jurídiques (empreses, entitats legalment constituïdes, ...) i les entitats sense personalitat jurídica estan obligats a relacionar-se de manera electrònica amb les administracions públiques
Quan es pot sol·licitar?
En qualsevol moment.
Termini de tramitació
Màxim tres mesos.
Cost de la tramitació
Aquest tràmit és gratuït.
On es pot fer el tràmit?
Presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Ajuntament, en horari d’atenció al públic.
Horari:
Matins de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00h
Tardes de dimarts i dimecres, de 16:30 a 19:00h
*Durant els mesos de juliol i agost només tardes de dimecres, de 16.30 h a 19 h
Tel.: 93 770 03 25
Requisits i Documentació requerida
Acreditació personal NIF/NIE
Òrgan responsable de la resolució
Oficina d'Atenció Ciutadana
Normativa aplicable
Llei 39/2015 , d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques
Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic