
Activitats amb inscripcions obertes!
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple a la Piscina Municipal d'Estiu
Diumenge 6 de juliol de 2025
Piscina Municipal d'Estiu (pg. de l'Església, 18)
- De 10.00 h a 14.00 h: Metres Solidaris. Tota persona usuària de la piscina que vulgui podrà nedar els metres que consideri oportuns per a col·laborar amb la causa i participar de manera simbòlica. Al final de la jornada es sumaran tots els metres i s’informarà a tota la ciutadania.
- D'11:00 h a 11.45 h: Mulla't amb l'aiguaim. Es realitzarà una open-class d’aiguagim a la piscina mitjana oberta a tothom i per a totes les edats i habilitats motrius.
- A les 12.00 h : El Salt. Realitzarem un salt conjunt a les tres piscines per commemorar el “Mulla’t per l’esclerosi múltiple”, amadrinat enguany per les veïnes abrerenques Ana Castejón i Silvia Faget, que conviuen amb aquesta malaltia.
- De 10.00 h a 14.00 h: Trobareu productes de marxandatge per a col·laborar amb la causa.
A més, del dilluns 30 de juny al dilluns 7 de juliol (ambdós dies inclosos), a les instal·lacions del Centre Aquàtic Municipal (CAM) i la Piscina Municipal d'Estiu, s'instal·laran guardioles solidàries perquè tothom qui ho desitgi pugui fer la seva aportació. Tots els diners recaptats, tan a les guardioles amb la venda de marxandatge, es lliuraran directament a la Fundació per l'Esclerosi Múltiple.
Durant aquesta setmana i fins al diumenge 6 de juliol, la façana de l’Ajuntament d’Abrera i el Castell de Voltrera s'il·luminaran de color blau per donar visibilitat a la malaltia.
Organitza: Servei d'Esports, Acció Social i Drets de la Ciutadania i Salut Pública.
