DIVENDRES, 14/06/2024 | 03:02 h

Crear i Compartir - Cicle Originals: concert de Mateu Peramiquel

Diumenge 17 de març de 2024

De 12.30 h a 13.30 h

Lloc: Local Encuentro (c. de Casamada, 12)

ORIGINALS – Mateu Peramiquel

Mateu Peramiquel tanca la programació del primer trimestre d’ORIGINALS, II Cicle de Compositors Catalans de Teatre Musical.

Mateu Peramiquel comença els seus estudis de música a l’Aula de Jazz i Música Moderna del Liceu de Barcelona. Potseriorment és Graduat en piano modern a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), obté un màster de música per dansa i teatre a la Danish National School of Performing Arts de Copenhaguen, Dinamarca.

Obté un segon Master Degree en Direcció Musical per Teatre Musical al Royal Conservatoire of Scotland, Regne Unit.

Ha col·laborat com a pianista en múltiples projectes nacionals i internacionals. Ha dirigit el musical The book of names al Festival Fringe d’Edinburgh i l’espectacle Home and Away al Off-off Broadway de NovaYork.

Ha guanyat 2 premis Enderrock i 1 Premi ARC.

Cofundador, juntament amb Mar Puig, de la productora de música i arts escèniques WeColorMusic. Des del 2018 han creat els espectacles de teatre musical BRUNA, LES HISTÒRIES DE L’AVI JOSEP, ALAN. També han creat microespectacles musicals com PERDRE EL TEMPS, LA FUNERÀRIA i ET PENSO TANT

Juntament amb Mar Puig, guanyen el premi JUAN MAYORGA a Millors autors per BRUNA. També guanyen diversos premis a Millor Direcció i Millor Espectacle a diferents mostres i concursos de teatre d’arreu de Catalunya. Cal destacar els PremisTeatre Barcelona com a millor espectacle familiar de la temporada 20-21 amb BRUNA i el de la temporada 22-23 amb ALAN.

Podreu trobar tots els treballs compositius de Mateu Peramiquel a mateuperamiquel.com

Els concerts del cicle ORIGINALS consten d’un repertori integrat totalment per cançons escrites per cadascun dels compositor, interpretades per diferents intèrprets professionals del teatre musical. Cada compositor té total llibertat per preparar el seu programa i per triar els intèrprets del seu concert, creant així un recital únic e irrepetible, en el qual es podran escoltar tant temes inèdits, com temes que ja han format part d’algun espectacle.

Catalunya és bressol de molts professionals creadors de teatre musical que sovint no tenen la plataforma necessària per promoure les seves obres ni per posar en peu els seus espectacles. És per aquest motiu que Crear i Compartir vol donar veu a aquests músics, per tal que puguin mostrar el treball que han realitzat en els darrers anys, molt del qual no ha pogut sortir encara a la llum.

Entrada: 10€

VENDA D’ENTRADES: https://entradium.com/events/originals-mateu-peramiquel