DISSABTE, 27/07/2024 | 13:20 h

Crear i Compartir - Monòleg: 'Marrana pero culta' amb Mireia 'La Crazy'

Dissabte 17 de febrer de 2024

De 20.00 h a 21.30 h

Lloc: Local Encuentro (c. de Casamada, 12)

Marrana però Culta és una crítica als judicis de valor. És una crida a ser autèntic i una denúncia a les etiquetes que els altres ens posen sense conèixer-nos. En un monòleg TRANSGRESSOR, DIVERTIT i ESBOJARRAT combinat amb cançons amb lletra pròpia, amb què l’artista vol retre homenatge a les cupletistes, “La Crazy” ens explica com el lema que l’ha acompanyat sempre, avui té més sentit que mai: “sigues com vulguis”

La Crazy és l’essència de la Mireia, una dona divertida, descarada i espontània que ha descobert que la seva vocació és fer riure. D’una manera fresca, carismàtica i natural, acompanyada del seu riure escandalós i contagiós, l’artista parla amb molt de desparpajo de la vida, de com ha sortit del seu armari particular, de ser dona avui dia, de ser mare soltera….

Entrada anticipada: 10€

VENDA D’ENTRADEShttps://entradium.com/events/monologo-marrana-pero-culta-mireia-la-crazy

Crear i Compartir Febrer 2024 - Mireia-la-crazy_30x40_ FINAL.jpg

ORGANITZA: Crear Compartir