DIJOUS, 18/04/2024 | 19:40 h
  • hortsDSCF1132

S´obre el termini per adjudicar 18 horts socials a la Masia de Can Morral

9/1/2012

La Junta de Govern Local de l´Ajuntament d´Abrera ha aprovat les bases que regiran l´assignació de 18 parcel·les, 16 de 200 metres quadrats de superfície i dues adaptades per a persones amb discapacitat, destinades al conreu hortícola familiar, situades a la Masia de Can Morral del Riu.

Es tracta d´un projecte social obert a tots els veïns d´Abrera, i que pot resultar especialment interessant a la població de més edat (jubilats), a persones que es troben en situació d´atur i a famílies amb dificultats econòmiques.

La concessió és per 2 o 4 anys, prorrogables, i comporta una taxa anual. Es proporciona a cada usuari aigua no tractada, fems o compost i canyes tallades.

Per optar-hi, entre d´altres requisits, els candidats han de ser veïns d´Abrera, majors d´edat, no disposar de cap altre terreny de conreu, -tret d´alguns casos especials-, i tenir una renda familiar que no superi en cinc vegades el salari mínim interprofessional.

Tots els interessats podran obtenir l´imprès de sol·licitud, i les bases que contenen les normes i criteris d´adjudicació i funcionament dels horts, en el Departament d´Urbanisme i Territori, ubicat a l´avinguda Lluís Companys número 8, i també a aquest  mateix web municipal, a l´apartat de “tràmits i convocatòries”. Al departament d´Urbanisme, l´horari d´atenció al públic és de dilluns a divendres de 9h a 14h, i els dimecres també de 16.30h a 19h. El termini per presentar la sol·licitud s´allarga fins el 13 de febrer.

full informatiu horts.pdf

Dilluns, 9 de gener de 2012