DIMECRES, 01/05/2024 | 14:51 h
  • Ja ets a Abrera! Donem la benvinguda als nous petits i petites del nostre municipi, nascuts/des i/o adoptats/des durant l'any 2023!

+ 23

• CARTELL JA ETS A ABRERA 2024

L'acte ha tingut lloc el diumenge 25 de febrer, de 10.30 h a 11.30 h, a la Casa de Cultura

26/2/2024

La infància i les seves famílies són una prioritat per l'Ajuntament d'Abrera. L’arribada d’un nadó sempre és un motiu d’alegria que ens omple a totes i tots de felicitat. Per aquest motiu, aquest diumenge 25 de febrer al matí, la Casa de Cultura (c. de Federico García Lorca, 17), ha acollit un nou acte de benvinguda 'Ja ets a Abrera', adreçat a totes i tots els i les infants d'Abrera nascuts/des i/o adoptats/des durant l'any 2023 i les seves famílies. El nostre alcalde, Jesús Naharro, i la regidora d’Infància, Arantxa Galofré, van donar la benvinguda a les 16 famílies assistents.

Lectura del poema 'Els infants' a càrrec de la Tània i la Xènia i projecció de dos vídeos divulgatius del nostre municipi

L'alcalde, Jesús Naharro, i la regidora van agrair la col·laboració de les famílies en un esdeveniment tan especial. L'acte va comptar amb la lectura del poema 'Els infants' de Khalil Gibran, a càrrec de dues nenes abrerenques, la Tània i la Xènia. Moltes gràcies a totes per la vostra col·laboració!

També vam projectar dos vídeos: Descobrim Abrera, sobre el ric patrimoni del nostre municipi que vam realitzar des de l'Ajuntament amb nenes i nens del Casal d'Estiu, i el vídeo de l'activitat realitzada pel Dia Internacional de la Nena per l'Ajuntament d'Abrera amb l'alumnat de segon curs de primària de l'Escola Francesc Platón i Sartí.

Lliurem l'Abrebox, la capsa de benvinguda a Abrera

Seguidament, l'alcalde i la regidora van entregar a les famílies un obsequi per presentar-los el municipi d'una forma divertida i amena, una capsa de benvinguda per a cada nova ciutadana i ciutadà d’Abrera, l'Abrebox, que conté una guia local de recursos i serveis adreçats a la infància d’entre 0 i 12 anys.

L'AbreBox és un llibre interactiu sobre Abrera, que les famílies podran omplir de moments i experiències, pintant-lo i escrivint-hi i que els permetrà conèixer els espais, els serveis i activitats en família, tradicions i celebracions abrerenques. Un puzle del municipi per poder construir el nostre poble a través de diferents peces i una mussolina que ajudarà les famílies en el descans de les petites i petits. L'acte va finalitzar amb una foto de grup de totes i tots els assistents. Les valoracions són molt positives!

Jesús Naharro, alcalde d'Abrera

"¡Una jornada muy interesante! El ‘Ja ets a Abrera’ es una jornada de bienvenida, de presentación del municipio a las familias de Abrera que acaban de tener un hijo, una hija o una adopción, y que implantan su crecimiento personal en nuestro pueblo. Les hemos presentado todos los servicios que hacemos, la Abrera patrimonial, la Abrera cultural, la Abrera pedagógica, la Abrera de la diversión pero, sobre todo, hemos presentado la Abrera del futuro en la cual ellos son parte fundamental y la estructura básica, para que se puedan desarrollar desde la igualdad y, sobre todo, desde la esperanza de construir un futuro mucho más sostenible y un futuro mucho mejor para todas y para todos. Esta jornada nos demuestra que las familias abrerenses quieren conocerse, quieren conocer el municipio y quieren lanzar adelante su proyecto familiar en un pueblo que avanza de una forma imparable y de una forma sostenible".

Arantxa Galofré, regidora d'Infància

"Fem una valoració molt positiva! Estem molt agraïts i agraïdes a totes les famílies que han pogut venir avui a aquest acte. Volem donar la benvinguda a tots els nous nadons d’Abrera i poder explicar el que fem des de la regidora d’Infància i tots els recursos que tenen disponibles, perquè ells són una part important d’Abrera, són el present i el futur, i per això hem d’anar gestionant i explicat tots els serveis que oferim".

Famílies participants en l'acte 'Ja ets a Abrera!'

• Muy bien, una bonita presentación del pueblo y de los servicios hacia los peques, y también poner cara a sus futuros compañeros de ‘guarde’.
  • Molt bé, amb la primera no vam poder venir perquè va coincidir amb el Covid, i ara amb el Pol sí que hem vingut, i estem molt contents.
  • Nos gustó mucho, estuvo muy bien, los vídeos estuvieron increíbles y el detallito genial, a él le gustó mucho todo.
  • El AbreBox es muy útil, muchas gracias.
  • Perfecte, està molt bé, és agradable, i per als nens, molt simpàtic.
  • És molt acollidor i està molt bé que facin això per als nens que han nascut recentment.
  • Está muy bien la bienvenida a los niños, es algo que no se hace en muchos sitios, y es muy bonito.
  • Está bien que reciban todos los niños de esta manera, dándoles este detalle para que conozcan mejor Abrera.
  • Molt bé, ha estat divertit, ha estat molt amena, m’ha agradat molt.

Contacteu amb la Regidoria d'Infància

Famílies! Per a més informació, contacteu amb la Regidoria d'Infància a través dels següents canals:

• Presencialment a l'edifici d'Acció Social (c. Major, 3) en l'horari d'atenció a la ciutadania de dilluns a divendres de 10.00 h a 14.00 h, i la tarda de dimecres, de 16.00 h a 18.00.
  • Trucant-nos al T. 93 770 29 11 en el mateix horari.
  • Enviant-nos un correu electrònic a l'adreça infancia@abrera.cat

Des de l'Ajuntament d'Abrera reiterem la nostra sincera enhorabona a les famílies pels naixements dels seus fills i les seves filles! A totes i tots, benvinguts i benvingudes!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023