DISSABTE, 27/07/2024 | 11:48 h
  • Ei, Jove! Tens ganes de compartir les teves habilitats artístiques? Participeu en el concurs Talent Show Jove 2024 d'Abrera!
  • CASAL DE JOVES

Ei, Jove! Tens ganes de compartir les teves habilitats artístiques? Participa en el concurs Talent Show Jove 2024 d'Abrera!

25/4/2024

Atenció, Abrera! Per primer cop, des del servei de Joventut amb el Casal de Joves organitzem un Talent Show perquè els i les joves d'Abrera puguin demostrar els seus talents a través d'un concurs, i posteriorment, puguin fer l'exhibició a la Festa Major 2024! Apunta-t'hi!

Talent Show del Casal de Joves!

El Talent Show és una proposta del Casal Joves de l’Ajuntament d’Abrera per aquest estiu. S'emmarca dins la programació de la Festa Major, en la qual reservem un dia per a la joventut que tingui ganes de mostrar les seves habilitats artístiques. Si tens entre 12 i 35 anys i cantes, balles, o tens algun talent, aquesta és la teva oportunitat per participar! La regidora de Joventut, Arantxa Galofré, convida als i les joves a participar-hi!

Arantxa Galofré, regidora de Joventut

“Des de la Regidoria de Joventut volem convidar a tots els i les joves entre 12 i 35 anys a participar del nou Talent Show que estem organitzant a través del Casal de Joves. Si teniu ganes de mostrar les vostres aptituds artístiques: ballar, cantar o qualsevol altre talent no dubteu en presentar-vos a aquest concurs; per concloure’l farem una exhibició i una entrega de premis a la Festa Major d’aquest any. Volem potenciar, fomentar i donar protagonisme als i les joves talents d’Abrera, donar-los un espai per mostrar la seva creativitat i poder ser partícips de la nostra programació cultural, per tant, l’objectiu final és seguir oferint alternatives d’oci per a la joventut i, alhora, impulsar noves dinàmiques juvenils.”

Arantxa Galofré: ' Volem potenciar, fomentar i donar protagonisme als i les joves talents d’Abrera'.

Si estàs interessat o interessada pots escriure'ns a través de l'email de joventut@abrera.cat, trucar o escriure al WhatsApp 686 25 31 57

Us animem a formar part del concurs i ser els i les protagonistes de la Festa Major Jove 2024!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023