DISSABTE, 27/07/2024 | 08:16 h
  • Ple Municipal. Sessió extraordinària 2 de novembre de 2023

Convocatòria extraordinària urgent del Ple Municipal per avui divendres 22 de desembre

22/12/2023

La sala de Plens de l'Ajuntament d'Abrera acuññ, aquest divendres 22 de desembre a partir de les 17.00 h, una nova sessió del Ple Municipal, amb caràcter extraordinari urgent que podreu seguir en directe a través de l'emissora municipal Ràdio Abrera. A continuació us detallem els punts de l'ordre del dia.

PART RESOLUTIVA:

Punt únic. Expedient 5284/2023. Aprovació de la modificació de les ordenances fiscals reguladores dels tributs municipals per a l’exercici de 2024.

La sessió extraordinària urgent del Ple Municipal es retransmetrà en directe per Ràdio Abrera, en el 107.9 de la FM. També la podreu seguir per Internet a www.radioabrera.cat i a través de l'aplicació gratuïta de Ràdio Abrera per a dispositius mòbils.

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)