Al Casal de Joves no ens aturem! Bona acollida de les darreres activitats organitzades des del Servei de Joventut. Gràcies a totes i tots!
16/11/2023
Aquest mes de novembre, des del Servei de Joventut hem dut a terme dues activitats entre els i les joves usuàries del Casal de Joves amb molt bona acollida! D'una banda, l'alumnat de primer d'ESO de l'Institut Voltrera d'Abrera ha participat en l'activitat "Descoberta del Casal" i, d'altra, hem organitzat una excursió a Montserrat. Moltes gràcies a totes i tots els que heu participat!
Descoberta del Casal de Joves
Amb l’objectiu d’oferir informació i canalitzar la participació del nostre jovent, des del Servei de Joventut oferim l'activitat “Descoberta del Casal de Joves”: Es tracta d'una proposta dirigida a l’alumnat de primer d’ESO de l’Institut Voltrera d'Abrera, on se’ls convida a que coneguin les instal·lacions de l'espai i els serveis que tenen a la seva disposició.
Aprofitant la trobada, els oferim un taller de tècniques d'estudi, on se'ls dona eines perquè aprenguin organitzar-se, a estudiar pels exàmens, etc. I, finalment, els i les joves fan una dinàmica anomenada "Digues la teva", on tenen l'oportunitat de fer propostes de tallers, activitats i sortides que els agradaria fer amb el Casal de Joves.

Sortida a Montserrat
D'altra banda, el passat dissabte 11 de novembre vam gaudir d'una excursió a Montserrat amb alguns/es joves del Casal. En col·laboració amb el Centre Excursionista d'Abrera, vam tenir l'oportunitat de conèixer noves rutes i aprendre moltes coses sobre la natura.
La caminada va tenir una durada d'aproximadament tres hores entre l'anada i la tornada: vam agafar el tren a les 8.30 h fins a Monistrol, i així, poder començar la ruta fins al Monestir de Montserrat. Allà vam arribar a les 11.00 h i, després d'esmorzar, vam començar la ruta de tornada, arribant a la 13.00 h a l'estació.
La sortida es va organitzar a petició d'un grup de joves que va fer la proposta i ho vam passar molt bé!!!! Gràcies a tots i totes les persones que vau venir, per la vostra participació i per fer-ho tot tan fàcil i divertit. Ens motiveu molt a continuar preparant sortides amb vosaltres!

El Casal de Joves, punt de trobada
El Casal de Joves, ubicat al Centre Polivalent d'Abrera, és el punt de trobada municipal pels i les joves d'Abrera d'entre 12 i 35 anys. Es tracta d'un equipament viu, obert i participatiu, on les activitats i propostes que es desenvolupen sempre es fan a partir de les inquietuds i aficions de la majoria.
- Horari: de dilluns a divendres de 17.00 h a 20.00 h
- Serveis que oferim:
- Cursos i tallers joves gratuïts mitjançant el carnet del casal de joves
- Participació juvenil en l'organització d'activitats joves
- Punt d'informació juvenil i assessorament personalitzat (cerca de feina, formació, habitatge, beques, etc)
- Dinamització d' associacions juvenil i grups informals
- Oferim espais per estudiar (Ordinador i Wi-fi gratuït)
- Espai de trobada pels i les joves
- Oferim buc d'assaig
Contacteu amb el Servei de Joventut!
Podeu contactar amb el departament de Joventut a través de diversos canals:
- Trucant o enviant un whatsapp al T.686 253 157
- Al Casal de Joves, a la pl.del Rebato 1, de dilluns a divendres de 17 h a 20 h, trucant al telèfon T.93 770 43 34 i a l'email joventut@abrera.cat.
- A l'Instagram del Casal de Joves d'Abrera: @casaldejovesabrera
Us informem de tota l'actualitat municipal. Seguiu-nos!
- Web abrera.cat
- Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma
- Youtube Ajuntament d'Abrera
- Ràdio Abrera (107.9 fm i radioabrera.cat)
- Aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.